تاریخ انتشار:۲۰:۵۸ - ۰۲ آذر ۱۴۰۲
عصر دنا: تیم فوتبال پرسپولیس، آخرین تمرین خود در تهران برای بازی با النصر را بدون حضور «هنانوف» در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار کرد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

بازیکنان این تیم یک جلسه تمرین سنگین و تاکتیکی را امروز پنجشنبه به مدت ۷۰ دقیقه در ورزشگاه شهید کاظمی به انجام رساندند.

این آخرین تمرین در تهران برای بازی با النصر بود و کاروان تیم، صبح فردا عازم شهر ریاض خواهد شد. پاسکاری‌های کوتاه و ترکیبی، مرور برنامه‌های تاکتیکی، حفظ توپ و فوتبال درون تیمی، بخش‌های مختلف تمرین امروز بود.

همچنین علیرضا بیرانوند، مهدی ترابی و کنعانی‌زادگان، از امروز به جمع بازیکنان اضافه شدند. البته آن‌ها با توجه به پیکار دو روز قبل تیم ملی کشورمان مقابل ازبکستان، یک برنامه ریکاوری را به انجام رساندند.

وحدت هنانوف هم با هماهنگی باشگاه، با توجه به همراهی تیم ملی کشورش، مستقیم راهی عربستان شده و در ریاض به تیم ملحق می‌شود.

منبع: سایت باشگاه پرسپولیس
برچسب ها: النصر عربستان
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین