تاریخ انتشار:۱۲:۴۴ - ۳۰ آبان ۱۴۰۲
عصر دنا: رئیس امور آب گچساران گفت: در پی بارندگی‌های اخیر ۱۰۰ هزار متر مکعب آب در طرح تغذیه مصنوعی ناصرآباد گچساران ذخیره شد
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
به گزارش عصر دنا، معصوم افضلی با بیان اینکه در دو روز گذشته بیش از ۹۵ میلی متر باران در دشت امازاده جعفر گچساران ثبت شد افزود: در پی این بارندگی آب دره‌های فصلی جاری شد و شاهد سیلاب بودیم.
وی با بیان اینکه با جاری شده سیلاب و روان آب باعث خسارات می شود ادامه داد: یکی از راه‌های کنترل سیلاب احداث طرح تغذیه مصنوعی و بند‌های خاکی است.
رئیس امور آب گچساران با اشاره به طرح تغذیه مصنوعی ناصر آباد در دشت امامزاده جعفر گچساران گفت: این طرح ظرفیت ذخیره سازی یک میلیون و ۵۰۰ هزار متر مکعب آب را دارد.
معصوم افضلی این طرح دارای ۵ حوضچه است که روان آب وارد آن‌ها می شود و پس از ذخیره به دشت امامزاده جعفر تزریق می شود.
وی کنترل سیلاب و روان آب‌های فصلی، جلوگیری از خسارات به زمین‌های اطراف مسیل‌ها، ذخیره سازی روان آب‌ها، تقویت آب سفره‌های زیر زمینی را از مهمترین اهداف احداث طرح تغذیه مصنوعی امامزاده جعفر برشمرد.
برچسب ها: معصوم افضلی
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین