تاریخ انتشار:۱۶:۵۰ - ۱۲ آبان ۱۴۰۲
عصر دنا: امسال ۲ هزار و ۸۵۰ میلیارد ریال اعتبار به شهرداری ها، دهیاری ها، روستاهای بدون دهیاری و مناطق عشایری کهگیلویه و بویراحمد پرداخت شده است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
مدیرکل امور مالیات استان گفت: ۲ هزار و ۸۵۰ میلیارد ریال اعتبار از محل مالیات و ارزش افزوده برای انجام خدمات عمرانی، بهبود مبلمان شهری،روستایی و جبران هزینه های قانونی شهرداری ها و دهیاری استان به این مراکز پرداخت شده است.
میلاد فرخان افزود: پرداخت این اعتبار به توسعه خدمات عمرانی و رفاهی شهرها و روستاهای کهگیلویه و بویراحمد کمک شایانی کرده است.
وی ادامه داد: توزیع این اعتبارات به شهرداری ها، روستاها و مناطق عشایری نشان دهنده نقش مهم وصول مالیات از صاحبان ثروت و درآمد برای توسعه خدمات رفاهی و عمرانی جامعه است.
مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه وبویراحمد ادامه داد: طبق قانون شهرداری‌ها مکلفند عوارض پرداختی از طریق امور مالیاتی را در بخش عمران شهری هزینه کنند و ما به جهت تکلیف قانونی و وظیفه‌ای که داریم با تمام شهرداری‌های استان مکاتبات لازم را انجام داده‌ایم که نسبت به عوارض پرداختی ۶ ماه امسال و انجام وظیفه قانونیِ خود، توضیحات کافی در خصوص اقداماتشان را به امور مالیاتی استان ارائه نمایند.
فرخان تاکید کرد: بخش زیادی از فرارهای مالیاتی در استان شناسایی و وصول شده است و این استان کم ترین فرار مالیاتی را در حال حاضر دارد.
مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: درآمدهای مالیاتی پاک‌ترین، بهترین و سالم‌ترین درآمدی است که به خزانه دولت واریز می‌شود.
وی ابراز کرد: در این مدت سعی کردیم به گونه‌ای عمل کنیم که مطالبات مالیاتی واحدهای تولیدی را به خوبی پاسخگو باشیم و در تعیین و وصول مالیات کمک شود و نهایت رضایت مردم و فعالان اقتصادی جلب شود.
برچسب ها: میلاد فرخان
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین