کد خبر: ۲۱۳۹۸
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار:۱۷:۳۴ - ۲۷ مهر ۱۴۰۲
عصر دنا: معاون قضایی رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد با تأکید بر این که ترک فعل مدیران قضایی می‌شود، گفت: چنانچه نهادی پس از بازرسی میدانی در انجام وظایف قانونی خود کوتاهی کرده باشد، مصداق ترک فعل می‌باشد و مدیر مربوطه، تعقیب کیفری خواهد شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا،مصوبه‌ی شورای حفظ حقوق بیت المال، به دستور معاون قضایی و پیشگیری از وقوع جرم  دادگستری کهگیلویه و بویراحمد اجرایی می‌شود.

سید عیسی حسنی معاون قضایی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری بر کارشت درخت و بازسازی بافت جنگلی و به استناد قانون هوای پاک، مسئولیت اجتماعی دستگاه‌ها در شورای حفظ حقوق بیت المال تعیین شد.

دکتر حسنی افزود: در سال اول تعهد استان به کاشت ۷ میلیون درخت است که باید برای رسیدن به این مهم، برنامه‌ریزی و دستگاه‌های متولی را به خط کرد.

این مقام قضایی با اشاره به لزوم احیای جنگل‌های استان تاکید کرد و گفت: باید در کاشت درختان، گونه‌های بومی را مد نظر داشت تا درختان کاشته شده سازگار با آب و هوای استان و در محیط شهر حتی الامکان درختان مثمر کاشته شود.

معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان با تأکید بر این که ترک فعل مدیران قضایی می‌شود، تصریح کرد: در اجرای این طرح، چنانچه نهادی پس از بازرسی میدانی در انجام وظایف قانونی خود کوتاهی کرده باشد، مصداق ترک فعل می‌باشد و مدیر مربوطه، تعقیب کیفری خواهد شد.

استان کهگیلویه و بویراحمد سرزمینی کوهستانی، که بیش از ۵۵ درصد مساحت آن پوشش جنگلی است و ۲۰ درصد جنگل‌های زاگرس در این استان وجود دارد.

این پوشش گیاهی به دلیل وجود دو اقلیم سردسیری و گرمسیری، بسیار متنوع است. در سال‌های اخیر عواملی، چون آتش سوزی، تخریب افراد سودجو، آفت‌هایی، چون سوسک درختان، پروانه‌ی برگ خوار، تغییرات آب و هوایی و ترک فعل مدیران در انجام وظایف، باعث از بین رفتن تعداد زیادی از درختان در این جنگل‌های بکر شده است.

منبع:روابط عمومی و ارتباطات دادگستری کل استان کهگیلویه و بویراحمد

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
ناشناس
|
Bulgaria
|
۲۲:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
شرگت گاز آموزش و پرورش امورمالیاتی دانشگاه آزاد علمی کاربردی علوم پزشکی و....کدام یک تاکنون برخورد شده است
ناشناس
|
Bulgaria
|
۲۲:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
فرمانداران بویراحمد و دنا که تا الان ده بار باید محاکمه شده بودند
ناشناس
|
Bulgaria
|
۲۲:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
آموزش و پرورش ببینید چه هرج و مرجی و چه آپارتاید نژادی به راه انداخته اند کی می خواهید برخورد کنید؟
ناشناس
|
Bulgaria
|
۲۲:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
ترک فعلهایی که در آموزش و پرورش است و تبعیض های قرون وسطایی که راه انداخته اند باید هر چه سریعتر برخورد و محاکمه شوند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
که بره شما هم یاد گرفتید که فقط گیر بدهید
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین