تاریخ انتشار:۱۱:۵۵ - ۱۶ مهر ۱۴۰۲
عصر دنا: در این دوره از انتخابات، ۲۰ نفر نامزد شده بودند که ۹ نفر از آنان با اکثریت آرا به عنوان هیأت مدیره انتخاب شدند .
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

این انتخابات هفتم مهر برگزار شد و صندوق‌های ثابت و سیار رأی‌گیری در بیمارستان‌های بعثت صنعت نفت، شهید رجایی، بی بی حکیمه خاتون (ع) و شبکه بهداشت و درمان رای‌های شرکت کنندگان را جمع آوری کردند.
در بخش پرستاران سیدعمارحسینی نیک با ۱۹۴ رای، فاطمه غضنفری با ۱۵۵ رای، سیدمسلم حسینی نیک با ۱۴۶ رای، روح الله کهزادی آزاد با ۱۲۳ رای، سید بهزاد حسینی با ۱۲۰رای، محمد کرمی مادوان با ۱۰۳ رای، مصیب شیخ ممو با ۱۰۰ رای و یلدا عبدالخانی با ۹۷ رای انتخاب شدند، همچنین در بخش اطاق عمل و بیهوشی آزاده رحمت زاده با ۱۰۸ رای برگزیده شد.
گفتنی است کارشناسان رشته‌های پرستاری، بیهوشی، بهیاری، اتاق عمل و فوریت‌های پزشکی واجد شرایط رای دهی شهرستان‌های گچساران و باشت ۵۰۰ نفر بودند که ۲۷۰ نفر از آنان در ششمین دوره انتخابات هیات مدیره نظام پرستاری رای دادند.
دوره پیشین انتخابات سازمان نظام پرستاری شهرستان‌های گچساران و باشت همزمان با سراسر کشور در سال ۱۳۹۸ برگزار شد و اعضای منتخب به مدت چهار سال عضو هیأت مدیره این سازمان شدند.
انتخابات سازمان نظام پرستاری از اوایل دهه ۸۰ برگزار می‌شود.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین