تاریخ انتشار:۱۵:۰۰ - ۰۸ مهر ۱۴۰۲
عصر دنا: حسنعلی فاتحی، ایمان بارون زاده و رحیم قرایی به عنوان هیئت بازبین نخستین جشنواره تئاتر خیابانی "معبر" معرفی شدند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ وارشاداسلامی استان کهگیلویه وبویراحمد، اورنگ نارکی دبیر نخستین جشنواره تئاتر خیابانی "معبر" در احکام جداگانه‌ای اعضای گروه ارزیابی و انتخاب آثار متقاضی حضور در این جشنواره را منصوب کرد. بر این اساس حسنعلی فاتحی از پیشکسوتان تئاتر گچساران که از سال ۱۳۵۷ فعالیت تئاتری خود را با بازی در نمایش سربداران آغاز کرد و در زمینه بازیگری ونویسندگی فعالیت دارد. بازی در نمایش های غسالخانه.گندم های خونین، آسیابان، راز اشک، مجلس ضربت زدن و.....، نمایشنامه نویسی و بازیگری در تئاتر و حضور در جشنواره های مختلف را در کارنامه هنری خود دارد. ایمان بارون زاده کارشناسی ارشد ادبیات نمایشی نویسنده و کارگردان تئاتر، همکاری با صدا و سیمای بوشهر در نمایش های رادیویی، تدریس در آموزشگاه های هنرهای نمایشی را در کارنامه هنری خود دارد. رحیم قرائی متولد ۱۳۵۴دارای مدرک کاشناسی کارگردانی از سال ۶۵ تاکنون به عنوان بازیگر،کارگردان ،طراحی صحنه ،طراحی نور و..... مشغول فعالیت بوده و کارگردانی "نمایش یک روایت از زندگی" و "نمایش دو خاطره خیس شرکت کننده درچهل وسومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر" را در کارنامه هنری خود دارد. 

جشنواره تئاتر خیابانی "معبر" با دبیری اورنگ نارکی 22 تا 24مهرماه 1402 در گچساران برگزار می‌شود.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین