کد خبر: ۲۱۱۵۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار:۲۲:۰۲ - ۰۵ مهر ۱۴۰۲
عصر دنا: طی روزهای اخیر، خبر تعطیلی دبیرستان دخترانه روستای گچی شهر دهدشت در استان کهگیلویه و بویراحمد، واکنش‌های زیادی را در پی داشته است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

این خبر که در فضای مجازی منتشر شد، حاکی از آن بود که حدود 25دانش‌آموز دختر این روستا و روستاهای اطراف به دلیل عدم رسیدن به حد نصاب، از تحصیل در دبیرستان محروم شده‌اند.
این خبر باعث اعتراضات گسترده مردم و اهالی روستای گچی شد. یکی از اهالی این روستا در گفتگو با خبرنگار عصر دنا گفت: وقتی که مدرسه دبیرستان دخترانه را تعطیل کردند و قرار نیست ادامه تحصیل دهند دیگر مدرسه ابتدایی و راهنمایی به چه درد دختران ما می خورد؟
رئیس آموزش و پرورش کهگیلویه در واکنش به این اعتراضات در گفت‌وگو با خبرنگار عصردنا علت تعطیلی دبیرستان دخترانه روستای گچی را عدم رسیدن به حد نصاب عنوان کرد و گفت: باید تعداد دانش‌آموزان مدرسه دخترانه به 9نفر برسد و استمرار داشته باشد، تا بتوانیم دبیرستان دخترانه را فعال کنیم.
فریدون فاطمی زاده همچنین به خوابگاه شبانه روزی رشته‌های تجربی(نظری) هنرستان و فنی‌ و حرفه‌ای اشاره کرد و گفت: همه‌ی کسانی که قصد ادامه تحصیل دارند میتوانند به صورت کاملا رایگان از این خدمات استفاده کنند.

لازم به ذکر است؛ بر اساس پیگیری های خبرنگار عصر دنا در خود روستای گچی بیش از ۱۰ نفر دختر دبیرستانی قصد ادامه تحصیل دارند.
انتهای پیام/

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
خانم معلمين مدارس غیر انتفاعی مناطق محروم کهگیلویه دهدشت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۶
دختران ما فارغ‌التحصیل دانشگاه در رشته آموزش ابتدایی و پیش دبستانی هستند بیکارند برای فرار از بیکاری در مدارس غیر انتفاعی مناطق محروم کهگیلویه دهدشت مشغول تدریس هستند با کولباری از تجربه وتخصصی عملی دارند با استخدام این جوانان فرهنگی خدمت بزرگی به منطقه محروم کنید آموزش و پرورش کمبود معلم روبه‌رو است
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین