کد خبر: ۲۰۹۹۳
تعداد نظرات: ۱۴ نظر
تاریخ انتشار:۱۲:۰۶ - ۲۲ شهريور ۱۴۰۲
یادداشت دریافتی:
عصر دنا: در مجموع، متن این سایت محلی در مورد معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد، مصداق بارز باجگیری از مدیران است. این متن با استفاده از کلیشه ها، توهین های مستقیم و غیرمستقیم، طرح ادعاهای بدون مدرک یا شاهد، و لحنی تحریک آمیز و توهین آمیز، سعی در تخریب چهره این معاون و ایجاد فشار بر او دارد. اصول اخلاقی و حرفه ای را متلاشی کرده است. این سایت، با انتشار اخبار و گزارشات بی اساس و تحریک آمیز، به دنبال تخریب چهره مدیران و مسئولان و ایجاد آشوب و بی ثباتی در جامعه است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

یادداشت دریافتی- محمد اکبری: یکی از سایت های محلی در استان کهگیلویه و بویراحمد که به انتشار اخبار و گزارشات جنجالی و تحریک آمیز شهرت دارد با انتشار اتهامات بی اساس و بدون ارائه مدرک یا شاهد، سعی در تخریب چهره مدیران و مسئولان دارد.

یکی از نمونه های بارز این اقدامات، انتشار گزارشی در مورد معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد است. این متن در مورد معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد، مصداق بارز باجگیری از مدیران است. این متن با استفاده از کلیشه ها و توهین های مستقیم و غیرمستقیم، سعی در تخریب چهره این معاون و ایجاد فشار بر او دارد.

در این متن، نویسنده با استفاده از عباراتی مانند «قدرت طلب»، «تشنه قدرت»، «خواب استاندار شدن دیده»، «بادمجان های دور قاب چین»، «هوا بر سرش داشته»، «از هول حلیم به ته دیگ افتاده»، «شبکه های قدرت و مافیا»، «سد راه استاندار»، «سوء استفاده از رفتار نیک»، «گرفتاری، نداری و مشکلات مردم را بازیچه قرار داد»، «حواشی زیادی ایجاد کرده اند»، «اژدهای سیری ناپذیر شبکه های نفوذ، قدرت و تمامیت خواه»، «مرئوس جای رئیس می نشیند و قمپوز به در می کند»، سعی در ایجاد تصویری منفی از این معاون دارد.

این متن همچنین با طرح ادعاهایی بدون ارائه مدرک یا شاهد، سعی در ایجاد شک و تردید در مورد عملکرد این معاون دارد. برای مثال، نویسنده ادعا می کند که این معاون «فکرهای بلندپروازانه ای در سر دارد»، «با سابقه پر از ابهام در استانداری حضور دارد»، «با تلاش شبکه های قدرت و مافیا به اینجا رسیده است»، «سوء استفاده از رفتار نیک دیدارهای مردمی می کند»، «می خواهد استاندار شود»، «مرئوس جای رئیس می نشیند»، و «از شایعه ها سود می برد».

این سایت برای اثبات این ادعاها هیچ مدرک یا شاهدی برای اثبات آنها ارائه نمی دهد. در نتیجه، این متن صرفاً اتهاماتی بی اساس است که هدف آن تخریب چهره این معاون و ایجاد فشار بر او است.

این متن همچنین با لحنی تحریک آمیز و توهین آمیز، سعی در ایجاد خشم و نفرت در بین مخاطبان دارد. برای مثال، نویسنده از عباراتی مانند «بادمجان های دور قاب چین»، «شبکه های قدرت و مافیا»، «مرئوس جای رئیس می نشیند»، و «قمپوز به در می کند» استفاده می کند که دارای بار معنایی منفی هستند.

این لحن تحریک آمیز و توهین آمیز، نشان می دهد که هدف نویسنده صرفاً تخریب چهره این معاون و ایجاد فشار بر او است.

در مجموع، متن این سایت محلی در مورد معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد، مصداق بارز باجگیری از مدیران است. این متن با استفاده از کلیشه ها، توهین های مستقیم و غیرمستقیم، طرح ادعاهای بدون مدرک یا شاهد، و لحنی تحریک آمیز و توهین آمیز، سعی در تخریب چهره این معاون و ایجاد فشار بر او دارد. اصول اخلاقی و حرفه ای را متلاشی کرده است. این سایت، با انتشار اخبار و گزارشات بی اساس و تحریک آمیز، به دنبال تخریب چهره مدیران و مسئولان و ایجاد آشوب و بی ثباتی در جامعه است.

این سایت، با انتشار اخبار و گزارشات بی اساس و تحریک آمیز، نه تنها به مدیران و مسئولان، بلکه به کل نظام مدیریتی کشور و جامعه آسیب می زند. این سایت، با ایجاد فضایی مسموم و پر از تنش، باعث می شود که مردم به مدیران و مسئولان بی اعتماد شوند و از مشارکت در امور اجتماعی و سیاسی خودداری کنند.

انتشار اخبار و گزارشات بی اساس و تحریک آمیز بدون ارائه مدرک یا شاهد، استفاده از کلیشه ها و توهین های مستقیم و غیرمستقیم برای تخریب چهره مدیران و مسئولان، ایجاد فضایی مسموم و پر از تنش در جامعه و تلاش برای تخریب چهره نظام مدیریتی کشور ازجمله اقدامات غیراخلاقی و غیرحرفه ای این سایت است.
ما از مردم می خواهیم که از این سایت دوری کنند و اخبار و اطلاعات خود را از منابع معتبر دریافت کنند. و در پایان به مدیر این سایت باجگیر نصیحت می کنیم: راه را اشتباه آمده ای، این معاون به شما باج نمی دهد، روزیتان را جای دیگری جست و جو کنید. آقای شیروی جوان؛ فعال عرصه خبر و رسانه، مهندس تیزنشت، جای دیگری منتظر شماست، اینجا خبری نیست.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۴
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۲
سلام جهت اطلاع عصر دنا امروز ۳۰ نفر نیرویی که با مجوز معاون وزیر بحثش به بازرسی استان کشیده شد امروز اومدن سرکار شرکت گاز استان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۲
باسلام تو هم مدرکی ندارید منتقدان سرکوب می کنید انتقاد به مسوولان و مدیران وارد است مردم و استان وشهرستان به دوستگی طایفه‌ای رساندن محرومیت در شهرستان کهگیلویه دهدشت و توابع آن موج می زند علتش دفاع از مافیای ثروت و قدرت است بخاطر منافع خودتان
هدایت
|
United States of America
|
۱۳:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۲
...رفت شرکت برق به قولی مبارزه با استخدام فله ای کند یکی را به لیست فله ای اضافه کرد و برگست نیروها هم امدند سرکار جدیدا هم ده و دکازده تای دیگر رفتند سرکار تحت عنوان نخبه البته نخبه مثل معاون که با معدل ۱۳ بورسیه هیات علمی دانشگاه یاسوج شد
جاودانخرد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۲
درود بردکتر پیوند نخبه وانقلابی واقعی
فردا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۲
متاسفانه این آقای باجگیر ...، نه فقط معاون پاکدست استاندار بلکه خیلی از مدیران دیگه رو تحت فشار میزاره تا بتونه به مقاصدشان برسه هرچند ایشون فقط پول میخواد و بس، وای بر سفره ای که نون حروم بر رویش پهن شود و آقای ... چاق و چله بشه تا به موقع
هرچند آدم بی آبرو کاری به این مباحث نداره و براش راحته
اگاه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۲
عصر دنا همین فرمون خوبه برو جلو به امید خدا این سیاه سوخته ها رو جمع کن بساطشون رو
کاش مدير برنامه بودجه‌ علیه ایشون اعاده حیثیت کنه نه که بهش باج بده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۲
سلام و خداقوت
دولت کریمه رئیسی الحمدولله مدیران متخصص و با انگیزه و جهادی رو پا کار نظام آورده هست و تقدیر مقام معظم رهبری از این دولت نشان دهنده مسیر درست و روبه پیشرفت کشور هست.
جا داره همه عزیزان از خدمات و تلاش ها و برنامه های مجموعه استانداری استان پشتیبانی نموده تا بتوانیم استان رو در این دوره به پیشرفت هایی که حقش هست برسانیم انشاءالله
ناشناس
|
Bulgaria
|
۱۶:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۲
این آقایی که آقای دکتر پیوند نیروی اصیل انقلابی را تخریب می کند هم طایفه ای ایشان به اسم م.پ است و بنا به دستور آقای نماینده این تخریب سازی وجه ی دکتر پیوند را شروع کرده است و در آتش یک مشاوره ی خشک و خالی می سوزد ولی هرگز از گندم ری نخواهد خورد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۲
دکتر پیوند در عمل مردم باوری خود را اثبات نمود حسادت راه به جایی نمی برد
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۲
انصافا دکتر پیوند مرد عمل هستن
رسانه باید واقع بین باشد
منصف باشد
درود بر عصر دنا که حداقل یه مطلب در جهت تنویر افکار کار کرد
معین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۲
درود به انصاف عصر دنا
انصافا دکتر پیوند
پاکدست انقلابی مردمی باهوش و کاربلد است
باید در کنار ایشان بود
تهدید و تهمت کار اسانیست و انسانی نیست
زنده باد مدیران انقلابی و جهادی و دلسوز مردم
زنده باد دکتر پیوند مدیر تراز انقلاب
قربانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۲
درود بر عصر دنا
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۳
درود بر دکتر پیوند مرد انقلابی
هاشم دانایی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
... نیوز به باور مردم استان یک رسانه نمای باجگیر و نون به نرخ روز است که همانند گرگی در پوست میش چهره ای عدالت طلب بخود میگیرد و اما مدیران پاکدست و قانونگرا را تخریب و تهدید میکند تا مگر از تخریب و تهدید آنها بتواند به نون و نوایی برسد.. مدیر.... متاسفانه با تخریب شخصیتی و توهین و افترا به مدیران پاکدست ارتزاق میکند و این روش و راه کثیف منبعی برای کسب درامد ناپسند برای ایشان شده و گویا این طور نان خوردن هم حسابی به مذاقش چسبیده تا جایی که بدترین واژه ها و زشت ترین الفاظ را برای تخریب نخبگان استان از جمله دکتر پیوند و بعضی دیگر از مدیران زحمتکش استان بکار میبندد و اما چشم خود را بروی ضعف و تخلفات آشکار مدیران وابسته و فامیلها و هم ولایتیهای خود بسته است زیرا منفعتش در این است و جای تاسف دارد که مدیر ارشاد استان بخاطر پاچه خواریهای این نارسانه مغرض و تفرقه افکن نسبت به خود از اجرای عدالت و قانون در برخورد با هتاکیهای این نارسانه بازمانده است.. امیدواریم دادستان محترم برای حفظ حرمتها و انسجام و وحدت مردم با این رسانه نارسانه و مدیر طماع و باجگیرش برخوردی قاطع بنماید.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین