تاریخ انتشار:۰۹:۱۴ - ۳۱ مرداد ۱۴۰۲
عصر دنا: یادواره شهید «عین‌الله دهراب‌پور» از شهدای دوران دفاع مقدس و سومین سالروز وفات «حاج یدالله دهراب‌پور» پدر این شهید والامقام روز چهارشنبه یکم شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۱۷ در گلزار شهدای شهر یاسوج برگزار می‌شود.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، یادواره شهید «عین‌الله دهراب‌پور» از شهدای دوران دفاع مقدس و سومین سالروز وفات «حاج یدالله دهراب‌پور» پدر این شهید والامقام روز چهارشنبه یکم شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۱۷ در گلزار شهدای شهر یاسوج برگزار می‌شود.

شهید «عین‌الله دهراب‌پور» شهید شاخص دانشجویی سال ۱۳۹۳ از استان کهگیلویه و بویراحمد می باشد که در سال ۱۳۴۵ در شهرستان بویراحمد متولد شد.

این شهید عزیز دوران تحصیلی دانش آموزی را با توجه به هوش و ذکاوت سرشاری که داشت، به جای ۱۲ سال در ۱۰ سال به پایان رساند، مدرک دیپلم را از دبیرستان نخبه پرور دانشگاه شیراز اخذ نمود و در سومین روز از مرداد سال ۱۳۶۲ در عمليات والفجر دو کرسی شهادت را بر کرسی رشته پزشکی خارج از کشور ترجیح داد و به لقاء الله و آرزوی دیرینه اش نایل آمد.

زندگینامه داستانی شهید دهراب‌پور، از لحظه تولد تا زمان شهادت، در کتابی با عنوان «چشمان بیدار» به رشته تحریر درآمده است.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین