کد خبر: ۲۰۷۳۱
تاریخ انتشار:۱۷:۴۹ - ۱۸ مرداد ۱۴۰۲
رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد:
عصر دنا: رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد گفت: پیش ثبت‌نام از متقاضیان نمایندگی مجلس شورای اسلامی از ۱۶ مرداد آغازشده و تا ۲۲ مردادماه ادامه خواهد داشت.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، سید جواد هاشمی مهر ظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: در نخستین روز پیش ثبت‌نام از متقاضیان، ۵۷ نفر مدارک خود را به‌طور کامل بارگذاری کرده‌اند.

وی با بیان اینکه مجموع آمار روز شانزدهم و روز هفدهم مردادماه به ۸۵ نفر رسیده است، گفت: آمار روز هجدهم تا ساعت پایانی قابل‌رؤیت نیست و بعد از ساعت ۱۸ می‌توان آن را اعلام کرد.

هاشمی مهر تصریح کرد: بر اساس آمار در روز دوم پیش ثبت نام در شهرستان کهگیلویه، چرام و لنده ۲۸ متقاضی، بهمئی هفت متقاضی، بویراحمد و دنا ۱۷ متقاضی و گچساران و باشت نیز چهار متقاضی در سامانه پیش ثبت‌نام از متقاضیان نمایندگی مجلس شورای اسلامی، نام‌نویسی کرده‌اند.

وی افزود: در روز نخست آغاز فرایند انتخابات، متقاضیان در شهرستان‌های کهگیلویه، چرام، لنده و بهمئی ۲۱ متقاضی، بویراحمد و دنا ۲۱ متقاضی و گچساران و باشت ۱۵ متقاضی بوده اند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین