کد خبر: ۲۰۶۹۷
تعداد نظرات: ۲۱ نظر
تاریخ انتشار:۱۳:۰۵ - ۱۴ مرداد ۱۴۰۲
عصر دنا: متاسفانه معاون تربیت بدنی با این شیوه و قوانین آگاهی نداشته و همه این قوانین و حقوق دانش آموزان را پایمال کرده و خودش برای حفظ منافع خود با رایزنی یک مدیر قدرتمند با گزینشی کردن رشته هندبال و با صحبت کردن با باشگاه فراز بام خائیز دهدشت با مدیرعامل این باشگاه جناب مجید پارسایی و گرفتن میزبانی و قهرمانی این رشته  و اعزام تیم نونهالان و نوجوانان این باشگاه به عنوان نماینده تیم مقطع ابتدایی و پایمال نمودن حقوق همه داش آموزان سراسر استان در این رشته و رشته های دیگر و زیر پا نهادن قوانین برگزاری مسابقات ورزشی و حضور در مسابقات کشوری تیم باشگاه خصوصی را در این مسابقات حضور پیدا می کند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

 عصر دنا- یادداشت دریافتی: از مهمترین راه‌های شکوفایی استعدادهای فطری و ذاتی ، شناسایی و پرورش استعداد های دانش آموزان برگزاری مسابقات است و از طریق اجرای این مسابقات هم نشاط ، شادابی و سلامتی برای دانش آموزان به ارمغان می‌آید و هم استعدادیابی و شکوفایی استعدادها به ثمر می نشیند. لذا دانش آموزان و مربیان ورزش سراسر استان از معاون تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش در رشته هندبال گلایه و نارضایتی شدیدی  دارند . 

در سال تحصیلی ۴۰۲-۴۰۱  مسابقات ورزشی رشته هندبال پسران در سه مقطع تحصیلی تعطیل بوده و هیچگونه مسابقه ای از درون مدرسه‌ای تا مرحله شهرستانی و استانی برگزار نشد و حتی کانون های تخصصی این رشته هم در زمان این معاون تربیت بدنی اصلاح طلب به عنوان گل مجلس در دولت رئیسی غیر فعال بوده است.

دانش آموزان رشته هندبال این استان  در سال‌های گذشته در قسمت دختران و پسران همیشه در سه مقطع تحصیلی در کشور صاحب مقام بوده و سکوهای قهرمانی در اختیار آنها بوده که به فراموشی سپرده شدند.

لذا مسابقات از درون مدرسه تا  مرحله کشوری با کیفیت بالا برگزار که در زمان این معاون تربیت بدنی اصلاح طلب  کامل این رشته تعطیل بوده و هیچ گونه مسابقه‌ای برگزار نشده است. 

لازم به ذکر است که شرایط اعزام یک تیم ورزشی دانش‌آموزی به عنوان نماینده استان در مسابقات کشوری دارای قوانین و مقررات خاصی است که معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد با ایجاد یک حکومت خود مختار از زمان ورود ایشان در این جایگاه مسابقات ورزشی اکثر رشته های ورزشی از جمله هندبال  تعطیل شده و اجرای مطلوب درس تربیت بدنی در مدارس فراموش شده  فعالیت‌های ورزشی در مدارس هم فراموش شده و کانون های تخصصی رشته های ورزشی دانش آموزان تعطیل و برای لاپوشانی این  کم کاری ها و به دنبال راهکاری برای رهایی از این وضعیت بحرانی در تربیت بدنی  آموزش و پرورش می‌باشد . 

لذا مراحل برگزاری مسابقات ورزشی دانش آموزان برای شناسایی و بروز استعدادها از مسابقات درون مدرسه‌ای شروع و سپس مسابقات بین مدارس هر شهرستان برگزار و تیم قهرمان هر شهرستان برای مرحله استانی جهت شناسایی تیم قهرمان و دانش آموزان برتر آن با برگزاری مسابقات انتخاب و به عنوان نماینده استان در مسابقات کشوری اعزام و شرکت می کنند و این مراحل قانون و مقررات برای شناسایی استعدادهای برتر برای شرکت در مسابقات کشوری می باشد. 

متاسفانه معاون تربیت بدنی با این شیوه و قوانین آگاهی نداشته و همه این قوانین و حقوق دانش آموزان را پایمال کرده و خودش برای حفظ منافع خود با رایزنی یک مدیر قدرتمند با گزینشی کردن رشته هندبال و با صحبت کردن با باشگاه فراز بام خائیز دهدشت با مدیرعامل این باشگاه جناب مجید پارسایی و گرفتن میزبانی و قهرمانی این رشته  و اعزام تیم نونهالان و نوجوانان این باشگاه به عنوان نماینده تیم مقطع ابتدایی و پایمال نمودن حقوق همه داش آموزان سراسر استان در این رشته و رشته های دیگر و زیر پا نهادن قوانین برگزاری مسابقات ورزشی و حضور در مسابقات کشوری تیم باشگاه خصوصی را در این مسابقات حضور پیدا می کند که مورد اعتراض و نارضایتی دانش آموزان و مربیان تربیت بدنی سراسر استان شده است و چرا رشته دیگری که مسابقات آن برگزار شده میزبانی نگرفته است و استاندار محترم ، مدیرکل ورزش و جوانان و بقیه مدیران استانی همه در جریان هستند که باشگاه هندبال فراز بام خائیز دهدشت در کشور با مدیریت مجید پارسایی قهرمان بلامنازع کشور هستند و ارتباطی به آموزش و پرورش نداشته و یک باشگاه خصوصی است که ارتباط به هیئت هندبال استان و اداره کل ورزش و جوانان داشته و این تیم ها مربوط به آنها بوده و ارتباطی به آموزش و پرورش ندارد .

حال سوال اصلی اینجاست که مسابقات ورزشی دانش آموزان در رشته هندبال پسران استان چرا تعطیل بوده و برگزار نشده و هدف معاون تربیت بدنی برای فرار از نارضایتی دانش آموزان و معلمان تربیت بدنی و فراموشی درس تربیت بدنی در مدارس چیست.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بایستی فکری به حال این معاونت آموزش و پرورش استان کرده و پاسخگوی دانش آموزان رشته هندبال که مسابقات این رشته برگزار نشده و حقوق آنها پایمال و یک باشگاه خصوصی به جای آنها در مسابقات کشوری شرکت می کنند و سازمان محترم بازرسی هم به این موضوع ورود تا حقوق پایمال شده دانش آموزان توسط این معاون تربیت بدنی اصلاح طلب و مسئول کمیته ورزشکاران دولت روحانی در انتخابات سال ۹۶ پاسخگویی خلاف های حقوق از دست رفته دانش آموزان هندبال باشد.

 

عصر دنا: این یادداشت از سری مطالب مخاطبان است و عصر دنا آن را تایید یا رد نمی کند. ذی نفعان می توانند با پاسخ دادن به این مطلب، ادعاهای مطرح شده را رد یا تایید کنند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲۱
دستاورد سازی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۴
اینها هدفشون خدمت به مردم و دانش آموزان استان نیست
این مجموعه کنونی آموزش و پرورش کاری به کیفیت سازی عمومی و ریشه دار ندارد هدفشون دستاورد سازی تبلیغاتی (عملیات فریب) برای پیاده کردن نقشه کثیف آنها جهت آزادی و بی بند باری(سند ۲۰۳۰) به شیوه دیگریست
این مجموعه افرادی را انتخاب می کنند که مطابق میل آنها نه جامعه بر ضد امنیت کشور قدم بردارند .
سجاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۴
سلام.این معاونت فقط دنبال کارهای تبلیغی هست و درس تربیت بدنی در مدارس در زمان ایشان به کما رفت.
در زمانی که در باشت معلم تربیت بدنی بودند هیچ اعتقادی به این درس نداشتند و مدیران مدارس باشت آرزوشون این بود که معلم تربیت بدنی نداشته باشند ولی فرشید کرمی معلمشون نباشه
مربی ورزش
|
Germany
|
۱۵:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۴
لطفا کامنت ما را بارگذاری کنید ، مسابقات هندبال دانش آموزان در سال گذشته تعطیل بوده و برای تبلیغ و رهایی از تعطیلی ورزش در مدارس تیم هندبال فراز بام دهدشت را جایگزین کرده که یک مقامی بگیرد و این تیم با این میزبانی جز عملکرد ایشان نمی باشد و تیم باشگاه خصوصی است مربوط به ورزش و جوانان است
ناشناس
|
Bulgaria
|
۱۵:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۴
این ها از استاندار گرفته تا مدیران کل و معاونین و روسای شهرستان به دنبال سند زدن زحمات دیگر به نام خود با سرقت از دستاوردهای دیگران و تکمیل یک کارنامه ی سراسر کذب و تحریفند.
در آموزش و پرورش که روسیاه شدند با رتبه ی آخری که در امتحانات نهایی به دست آوردند و در رشته های تجربی و ریاضی مثل دیگر شاخص ها و عملکردها در سایر ادارات در کشور آخر شدند و این جماعت فامیل باز به رتبه های آخری عادت کرده اند و عادت دیکتاتوری است که دست از سرشان برنمی دارد
در تربیت بدنی برای انحراف افکار عمومی می خواهند تیم فراز بام را که همه می دانند به واسطه ی شایستگی های آن جوانان در کشور مقام دارند،در این بازی ها به نام آموزش و پرورش مصادره کنند تا کمی از زیر فشار افکار عمومی به خاطر عملکرد بسیار ضعیف شان خارج شوند و از قبل این نمایش درآوردن چند روزی هم بیت المال بی صاحب را با فاکتور زنی و سندزنی بالا بکشند و عشق و حال کنند.
حالا که خبری از سازمان بازرسی نیست و خود را به خواب زده اند نوش جان و گوارای وجودتان باد
اخ و بخت عسکر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۴
مگه معاون ترببیت بدنی اصلاح طلب نبست؟
چطور این دولت بهش پست داده اند؟
یعنی نیرو انقلابی نبود ؟
یعنی کمبود نیرو هست
مربی هندبال
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۴
واقعا چرا مسابقات هندبال پسران برگزار نشده و الان میزبانی این رشته گرفته شده تا یک مقامی بگیرند و این تیم مربوط به باشگاه فراز بام دهدشت آقای پارسایی است و ارتباطی ندارد به آموزش و پرورش و این عین بی عدالتی است و حق دانش آموزانم بقیه استان به خصوص گچساران ، یاسوج و بهمئی و چرام پایمال شده است . ورزش با این معاون که تعطیل شد و این رشته صاحب مقام هم توسط این معاون تعطیل شد
مربی ورزش
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۶:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۴
سلامم خدمت مدیریت محترم عصر دنا ، واقعیت این است که این معاون برای رهایی از تعطیلی ورزش در مدارس و به خصوص مسابقات ورزشی که نمی تواند نتیجه ای بگیرد به این فکر زسید که میزبانی این رشته را بگیرد و تیم باشگاه خصوصی فراز بام دهدشت مربوط به مجید پارسایی را به عنوان نماینده استان در این مسابقات بفرستد و نتیجه ای بگیرد و حق همه دانش آموزان هندبال پایمال شده و مسابقات آن هم تعطیل و برگزار نشد و اینکه زنده باد تیم فراز بام مجید پارسایی که الان ۶ بازیکن آن در حال حاضر در مسابقات جهانی کرواسی حضور دارند و امروز مسابقه دارند از مدیرکل ورزش و جوانان هم این گفته های نا را تائید می کند و هیئت هندبال استان قدس همه هندبالیست ها از این بی عدالتی می گن . ( تیم فراز بام دهدشت به عنوان نماینده دانش آموزان استان در مسابقات دانش آموزی به میزبانی یاسوج از هم اکنون قهرمان هستند در مقطع راهنمایی و بهشون تبریک میگیم و آقای دهقان و پارسایی تبریک و کاری به فرقه معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش نداشته باشید.
ناشناس
|
United States of America
|
۱۷:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۴
این اصطلاح اصلاح طلب که آوردید نشان دهنده این هست که شما اصل موضوع برایتان اهمیتی نداشته است و فقط قصد تخریب این بنده خدا را دارید.
این معاونت خواه اصلاح طلب باشد خواه اصولگرا یا هر گرایش سیاسی دیگری داشته باشد، کار خوبی انجام نداده و باید برخورد شود.
ولی متن شما نشان از چیز دیگری بجز دلسوزی برای دانش آموزانی دارد که حق شان ضایع شده است
یاسوج
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۴
اتفاقا مسابقات برگزار شد وبسیار پرشور تنها سالی که خوب مدیریت شد امسال بود شما فقط قصد تخریب دارید
ارش
|
Germany
|
۱۸:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۴
با سلام. این که آقای فرشید کرمی این معاونت را از بدنه ی سازمان جدا کرده و خود به صورت خودمختار عمل می کند و قدرت را در آموزش پرورش تقسیم کرده و حتی اینکه بیشترین بودجه در آموزش پرورش به این معاونت تعلق دارد پایشان همه ی برنامه‌های خود را بدون مشورت از سازمان انجام می دهد و کسی هم در مقابل او پاسخگو نیست این رانشان می دهد که به آقای استاندار وصل است و با همه ی این زیاده‌روی ها کسی پاسخگو نیست
آموزش و پرورش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۴
متاسفم برا اسناندار که انقلابی و‌جهادی عمل نمیکند .
ورزشکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۴
بهترین معاون در طول تاریخ دکتر کرمی بوده،،اولین بار هست میزبانی کشوری ۲۰۰۰نفر وارد استان می شود شما حتما داری .... این مطلب را بزن
هندبال
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۴
کار بزرگ که انجام شده میزبانی برای اولین بار قابل تقدر هست البته که انسانهایی هم هستند که زورشون گرفته ومطلب می زنند
بی انصاف
|
United States of America
|
۲۰:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۴
برات متاسفم بجای تشکر بخاطر میزبانی تخریب می کنید
داور هندبال دهدشت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۴
انشالله تیم فراز بام دهدشت به عنوان نماینده دانش آموزان استان در مسابقات مقطع راهنمایی شرکت می کنیم و مقام اول را کسب می کنیم و الان آقای پارسایی با تعدادی از بازیکنان کرواسی در مسابقات جهانی هستند و بعد از آن خود را برای این مستبقات آماده می کنیم و آقای کرمی دهدشت آمدند و ما را به عنوان نماینده دانش آموزان انتخاب کردند و آقای دهقان مدیرکل ورزش و جوانان و آقای پارسایی هم هماهنگی لازم برای شرکت تیم نوجوانان فراز بام دهدشت در این مسابقات صورت گرفته است.
پاسخ ها
فرهنگی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۷
متاسفانه استان رتبه نیاورد
اصفهان اول شد
خراسان دوم شد
مازندران و تهران سوم شدند
کارمندان ادارات
|
Korea (Republic of)
|
۲۱:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۴
باسلام
درحال حاضر استاندار و مدیران کل بخصوص حوزه گچساران از ضعف نمایندگان شهرستانهای کهگیلویه وبویراحمد استفاده میکنن و هرچی دلشون میخواد می کنن. دوتا مدیری هم که اون بندگان خدا گذاشتن در حد کتابت و نامه نویسی هم توان ندارند چه برسه به تلاش وشکوفایی و این حرفا ، ببینیم اخر امسال کام مردم این دوشهرستان شیرین میشه بعد ایهمه بی عدالتی یا نه، انشالله که همه دیگه میشناسنشون
چرام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۴
کار بزرگی شده شما که این مطلب را باحسادت نوشته اید بیایید تحول را بعد از۴۰سال در معاونت تربیت بدنی ببینید اتفاقا تمامی بازی های دانش اموزان وفرهنگیان به خوبی برگزار شد دومیدانی ۴ مدال طلا فرهنگیان فوتسال سوم کشور وفوتسال استثنایی قهرمان کشور هندبال هم به کوری شخصی که این مطلب را ارسال کرده قهرمان ایران خواهد شد
پاسخ ها
کارشناس تربیت بدنی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۷
در رشته هندبال هم ۱۹ تیم در ۴ گروه رقابت کردند که بعد از برگزاری ۵۷ بازی تیم اصفهان اول شد، خراسان رضوی در جایگاه دوم قرار گرفت و تیمهای مازندران و شهرستانهای تهران به صورت مشترک رتبه سوم را به دست آوردند
ناشناس
|
Bulgaria
|
۰۰:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۵
منشا تمام بی تدبیری ها و حیف و میل ها و ضعف ها در تمام عرصه های مدیریتی این استان و فامیل بازی ها و انتصاب های قوم و خویشی و فامیلی همین آقای به اصطلاح استاندار است که از اعتماد رئیسی سوءاستفاده کرده و ایل و تبارش که در معادلات شهرستان های گچساران و باشت عددی به حساب نمی آیند چه برسد به استان را خلاف همه ی اصول و بدون شایستگی بر بدنه ی مدیریتی گچساران و باشت و مرکز استان تحمیل کرده است و نیروهای جریان انقلاب را که نقش اساسی و کلیدی در فعالیت در دو دوره برای رئیسی داشتند علیرغم تمام شایستگی ها از عرصه ی مدیریت استان محروم کرده است و در حقیقت به حذف نخبگان اقدام کرده است و این همه مقام آخری استان در کشور او و مدیرانش دلیلی جز این نمی تواند داشته باشد و حالا این اقای به اصطلاح معاون تربیت بدنی اداره ی کل که به اقرار اکثر قریب به اتفاق دبیران تربیت بدنی توانایی خاصی ندارد به واسطه ی همین روابط قوم و خویشی و برغم عدم همسویی با دولت به آموزش و پرورش تحمیل کرده است و بر مردم فرض است که علیه این بیدادگری آشکار و فامیل بازی و رابطه بازی به پا خیزند و به این وضعیت فشل و سیستم بیمار در استان پایان دهند.
پارس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۷
با سلام واحترام آقای کرمی هرچند اصلاح طلب می باشد ولی واقعا تحول بزرگی در حوزه ورزش بوجود آورد نزدیک به ۱۰۰ چمن مصنوعی که به اندازه چهل سال قبل بود_ میزبانی بزرگ بعد از انقلاب برای اولین بار _مقام‌های اول تا سوم در رشته های گوناگون و ...
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین