تاریخ انتشار:۰۸:۰۸ - ۰۷ مرداد ۱۴۰۲
عصر دنا: جانشین ستاد بازسازی عتبات و عالیات کهگیلویه و بویراحمد گفت: امروز به مناسبت عاشورای حسینی درب باب المهدی با حضور عاشقان ابا عبداله الحسین(ع) و یارانش رونمایی شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، الهی در حاشیه رونمایی از این درب افزود: درب باب المهدی متعلق به امامین عسکرین علیه السلام در سامرا است.
جانشین ستاد بازسازی عتبات و عالیات گفت: مردم استان برای ساخت درب صحن باب المهدی حرمین عسکرین مشارکت کردند.
وی با بیان اینکه چهارچوب درب به وزن ۷٠٠ کیلوگرم در شهر قم ساخته شد، گفت: ساخت این درب با مشارکت هنرمندان استان های اصفهان و کهگیلویه و بویراحمد انجام شده است.
الهی افزود: مردم می‌توانند نذورات خود از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۱۴۵۱۴ بانک ملی، ۵۸۵۹۸۳۷۰۰۰۴۸۴۶۹۷ بانک تجارت، ۶۲۷۳۸۱۷۰۱۰۰۵۸۲۲۴ و ۶۲۷۳۸۱۷۰۱۰۱۱۲۳۶۹ بانک سپه و یا کد دستوری #۴*۷۲* ارسال کنند.
جانشین سازمان بازسازی عتبات و عالیات اضافه کرد: در ستاد بازسازی هیچ گونه هزینه‌ای به کسی از اعضا پرداخت نمی‌شود، وابستگی سیاسی به هیچ گروه یا جناحی ندارد درب ستاد باز است و هر کس خودش ورود می‌کند و بخشی از کار را برعهده می‌گیرد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.