تاریخ انتشار:۱۳:۵۳ - ۰۲ مرداد ۱۴۰۲
عصر دنا: مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: گران فروشی، درج نکردن قیمت و چند نرخی بودن پرتکرارترین تخلف اصناف در این استان بود.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گفت: به مناسبت ماه محرم طرح ویژه بازرسی از صنوف مختلف به ویژه عمده فروشی ها با عنوان گشت محرم اجرا شد.
لقمانی فر افزود: قیمت کالاهای اساسی ویژۀ ماه محرم از جمله قند، شکر، برنج، روغن و ظروف یک بار مصرف در بازار رصد و با متخلفان بر اساس قانون برخورد می شود.
وی به علت چند نرخی بودن قیمت شکر در استان به ویژه بازار یاسوج اشاره کرد و گفت: بازاریان علت چند نرخی بودن قیمت شکر را خرید از دلالان مختلف عنوان کردند.
وی با تاکید بر اینکه این موضوع در دستور کار سازمان تعزیرات حکومتی قرار دارد اضافه کرد: راه اندازی نمایندگی فروش شکر از سوی کارخانه ها در استان می تواند این مشکل را برطرف کند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
بدترین استاندار کهگیلویه و بویراحمد چه کسی است؟
سید علی احمدزاده
حسین کلانتری
علی‌محمد احمدی
سید موسی خادمی
سید حسین صابری
اکبر نیکزاد
سید مسعود حسینی