تاریخ انتشار:۰۸:۵۷ - ۳۱ تير ۱۴۰۲
در راستای طرح جوانی جمعیت ؛
عصر دنا: اتاق مادر و کودک استان با رعایت استاندارهای لازم و افزون بر ۵۰ میلیون تومان اعتبار راه اندازی شده است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

 

 

اتاق مادر و کودک در بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد راه اندازی شد

 مدیرکل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد از راه اندازی اتاق مادر و کودک در محل اداره کل بهزیستی این استان در راستای طرح" جوانی جمعیت" خبر داد.  

محمد کریم آریا روز جمعه گفت: اتاق مادر و کودک براساس ماده ۲۲ قانون حمایت از جمعیت و جوانی برای مادران دارای فرزند زیر ۲ سال این سازمان راه اندازی شده است.

وی افزود: اتاق مادر و کودک استان با رعایت استاندارهای لازم و افزون بر ۵۰ میلیون تومان اعتبار راه اندازی شده است.

مدیرکل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد گفت: این سازمان حمایتی به عنوان متولی پیشگیری و کنترل آسیب های اجتماعی و در راستای مسئولیت های اجتماعی ، خود را ملزم به اجرای طرح های تثبیت جایگاه خانواده می داند.

آریا افزود: سازمان بهزیستی از هرگونه طرح و یا برنامه در خصوص تسهیل گری برای تحقق و اجرای برنامه های جوانی جمعیت و حمایت از خانواده استقبال می کند.

پیشتر مدیرکل اموربانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد هم بر الزام ماده ۲۲ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و راه اندزی اتاق مادر و کودک توسط دستگاه های اجرایی با رعایت استانداردهای لازم تاکید کرده بود.

عاطفه السادات مدبر نژاد افزود: عملکرد بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد به عنوان نخستین دستگاه اجرا کننده قانون جوانی جمعیت و حمایت از خانواده قابل تجلیل است.

منبع: ایرنا
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.