کد خبر: ۲۰۶۰۳
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار:۱۲:۰۵ - ۳۰ تير ۱۴۰۲
عصر دنا: اگر به جای ۱۸ نماینده استان خوزستان بودم همین امروز از این حجم افتتاحیه‌ پروژه های مهم در حوزه‌های اقتصادی، عمرانی، صنعتی، تولیدی و سرمایه‌گذاری به شهرهای استان مجاور (کهگیلویه و بویراحمد) استعفا می‌دادم چون می‌دیدم در استان خودم هیچ کاری نکرده‌ام و همچنان خوزستان مظلوم است. 
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

هادی روحی‌پور از فعالان سیاسی استان خوزستان با مقایسه دستاوردهای سفر رئیس جمهور به خوزستان با استان کهگیلویه و بویراحمد نوشته است اگر به جای ۱۸ نماینده استان خوزستان بودم همین امروز استعفا می‌دادم. در ادامه عین مطلب وی آمده است: 

 

اگر به جای ۱۸ نماینده استان خوزستان بودم همین امروز از این حجم افتتاحیه‌ پروژه های مهم در حوزه‌های اقتصادی، عمرانی، صنعتی، تولیدی و سرمایه‌گذاری به شهرهای استان مجاور (کهگیلویه و بویراحمد) استعفا می‌دادم چون می‌دیدم در استان خودم هیچ کاری نکرده‌ام و همچنان خوزستان مظلوم است. 

حسرت عجیب فعال سیاسی خوزستانی به کهگیلویه و بویراحمد

 

طی دو روز سفر هیئت دولت فقط در مسئولیت‌های اجتماعی نفت ۲۵۰۰ میلیارد تومان به استان کهگیلویه و بویراحمد اختصاص یافت. یکی از بزرگترین و پرهزینه‌ترین جاده‌های کشور فقط طی دو سال تکمیل و افتتاح شد، پتروشیمی و سد چمشیر در گچساران و بزرگترین طرح گردشگری جنوب کشور و غیره که بماند…. 

حجم اعتبار سفر رئیس جمهور به خوزستان با ۲۹ شهرستان ۱۸ هزار میلیارد تومان و کهگیلویه و بویراحمد با ۴ (هشت) شهرستان ۱۲ هزار میلیارد تومان بود. 

سوال؛ جاده و ابر پروژه بهبهان-بیمارستان ولیعصر چه موقع عریض می‌شود؟ جاده بهبهان به رامهرمز و قتلگاه بهبهان به زیدون و بهبهان به خیرآباد چه موقع چهار بانده می‌شود؟؟؟؟؟

 

حسرت عجیب فعال سیاسی خوزستانی به کهگیلویه و بویراحمد

هادی روحی پور 

 

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۰
آواز دهل شنیدن از دور خوش است
بدبخت بیچاره تواز چه خبر داری؟
این ها طرح هایی که بعضی مثل جاده ی پاتاوه-دهدشت مربوط به ۳۰ سال است و در دولت های قبل تقریبا" آماده شده بود و یه چند درصدی مربوط به امور جزئی مانده بود و هنوز هم همان چند درصد تمام نشده،افتتاح شد
سد چمشیر و پالایشگاه هم همین طور
بعضی از طرح ها خصوصی است مثل پارک آبی و ربطی به دولت ندارد و دولت به جهت نداشتن کارکرد درست و حسابی،طرح های خصوصی مردم را به نام خود دوباره افتتاح می کند
کارخانه ی قند مربوط به سال ۱۳۴۶ است و هویدا آن را افتتاح کرد و الان حداقل چهار بار بعد از انقلاب دولت ها افتتاحش کرده اند و خواهید دید که تا سال دیگر همین موقع دوباره به تعطیلی کشیده می شود
این دولت و این استاندار ضعیف و ناتوان و بی کفایت در این استان دستاوردی که نداشتند هیچ،تنها سرمایه ی نظام ؛یعنی اعتماد مردم را نیز به واسطه ی فامیلگرایی استاندار دگم و بی تدبیر و نمایندگان ضعیف و ناتوان هم بر باد دادند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۰
با دادن آمار دروغین و کذب به رئیس جمهور،ایشان هم از سر ناآگاهی مسائلی مطرح می کنند که با کف خیابان و نظر مردم مظلوم هیچ سنخیتی ندارد.
برای مسکن ملی تا الان که دو سال از عمر دولت گذشته چه کار کرده اند؟
آمار اشتغال را با نام و نام خانوادگی،کد ملی و نشانی منتشر کنند تا مردم ببینند کدام اشتغال به نفع مردم صورت گرفته است؟ جز این که تعدادی از فامیل و بستگان شان را استاندار و نمایندگان با رانت و بر خلاف همه ی اصول استخدامی به شیوه ی اتوبوسی به کار گرفته اند؟!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۰
باسلام فریب تبلیغات تو خالی نخور مطالعه کنید آمار فقر و بیکاری فرزندان و جوانان و معیشت مردم گرانی و تورم مشکلات اقتصادی و خودکشی در کهگیلویه و بویراحمد شهرستان توابع آن بعد قضاوت کنید محرومیت در شهرستان کهگیلویه دهدشت و توابع آن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۰
یو هم حالش نه خشه . پروزه چه همه اش شوی تبلیغاتی بی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۱
داخلش خمونه کشته بیرونش مردمه
سه تا نماینده دادیم یکیش پازن پیر
یکیش اسیر ساویله
یکیش هم موزی شیطال
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین