تاریخ انتشار:۱۱:۲۱ - ۲۹ تير ۱۴۰۲
عصر دنا: وی با اشاره به اینکه پنج هزار واحد تولیدی و صنعتی راکد و نیمه راکد در کشور به چرخه تولید بازگشت، گفت: از این تعداد  ۴۰۰ واحد توسط ستاد اجرایی  و با کمک معاونت اول ریاست جمهوری به چرخه بازگشت.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

نوروزی سرپرست ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) گفت: مشکل تنش آبی ۱۸۵ روستا با لوله‌گذاری ۱۵۰ کیلومتر رفع شد.

رفع تنش آبی ۱۸۵ روستای کهگیلویه و بویراحمد توسط ستاد اجرایی حضرت امام(ره)

 کارخانه قند با همکاری ستاد اجرایی حضرت امام(ره) به چرخه تولید بازگشت اما کارخانه قند تنها پروژه ستاد اجرایی نیست.

نوروزی سرپرست ستاد اجرایی فرمان حصرت امام کشور با اشاره به اینکه ستاد اجرایی حضرت امام(ره) در ۱۳ هزار طرح ۱۵ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری کرد، گفت: این ۱۳ هزار مورد، طرح‌های بزرگ، متوسط و کوچک است.

وی با اشاره به اینکه پنج هزار واحد تولیدی و صنعتی راکد و نیمه راکد در کشور به چرخه تولید بازگشت، گفت: از این تعداد  ۴۰۰ واحد توسط ستاد اجرایی  و با کمک معاونت اول ریاست جمهوری به چرخه بازگشت.

سرپرست ستاد اجرایی حضرت امام(ره) گفت:کارخانه فرآوری گیاهان دارویی در ۱۷ هزار مترمربع و سرمایه‌گذاری ۱۵۰ میلیارد تومانی با تولید اسانس و عصاره‌های گیاهی در صنعت دارو و تولید داروهای گیاهی اقدامات خوبی را شاهد خواهیم بود.

وی بیان کرد: ستاد اجرایی در ۶ و هزار و ۸۰۰ طرح اقتصادی مشارکت دارد که شامل اجرای ۵ هزار طرح عمرانی و زیربنایی، ۸۲ مدرسه ساخته شده و ۱۹ مدرسه در حال ساخت ۵۳ مسجد است.

نوروزی با اشاره به ساخت پنج هزار و ۶۷۰ باب مسکن توسط ستاد اجرایی در کهگیلویه و بویراحمد گفت:مشکل تنش آبی ۱۸۵ روستا با لوله‌گذاری ۱۵۰ کیلومتر رفع شد و برای امسال ۱۶۵ روستا در برنامه ستاد اجرایی است ۵۶ میلیارد تومان هم اعتبار اختصاص یافته است.

سرپرست ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)بیان کرد: ستاد اجرایی در زمینه کشت دیم هم مشارکت داشت، گفت: خرید تضمینی گندم انجام و ۱۴ هزار و ۴۰۰ کشاورز طرف قرار داد ستاد بودند، ضمن اینکه موفق‌ترین دستگاه در جذب تبصره ۱۶ بودیم.

وی عنوان کرد: ستاد اجرایی در حوزه فعالیت‌های اجتماعی درمانی هم ورود کرد و علاوه بر پرداخت وام ۸۱ کودک ناشنوا در استان را درمان کردیم، برای افراد نیازمند ویلچر توزیع کردیم و برای خانواده‌های دو معلولی مسکن احداث شد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین