تاریخ انتشار:۲۲:۲۳ - ۲۶ تير ۱۴۰۲
عصر دنا: عضو هیئت مدیره بانک صادرات گفت: کل تسهیلات خرد را تا پایان شهریور از شعبات حذف میکنیم، سیستمی طراحی شده هر وام زیر ۳۰۰ تومان به سامانه میروند و به صورت الکترونیکی انجام می‌شود.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

امیر یوسفیان اظهار داشت؛ در حالی که کل منابع مالی استان ۳٠ هزار میلیارد است ۳۵ هزار میلیارد تا کنون به پتروشیمی گچساران پرداخت شده است و چیزی که مهم است این که بتوانیم به بخش اثر بخش تسهیلات پرداخت کنیم.

عضو هیئت مدیره بانک صادرات گفت؛  ۴٠ هزار میلیارد ریال مصوبه پتروشیمی گچساران بوده که تاکنون ۳۵ هزار میلیارد ریال آن از منابع مالی به پتروشیمی گچساران پرداخت شده است

وی تورم را اصلی ترین مشکل نظام بانکی کشور دانست و افزود؛ به دلیل تحریم مبادلات بانکی را با ریال انجام میدهیم، در خصوص پرداخت تسهیلات وقتی تعداد متقاضی زیاد می شود ممکن است شرایط پرداخت تسهیلات رضایتبخش نباشد که این وضعیت باعث می شود گروهی یا تعدادی از وضعیت موجود ناراضی باشند ، و تشخیص ما این است که عملکرد نظام بانکی کمتر از اطلاع رسانی شود علت اصلی هم به دلیل تورم بالا است که باعث افزایش متقاضی می شود.

کل تسهیلات خرد را تا پایان شهریور از شعبات حذف میکنیم، سیستمی طراحی شده هر وام زیر ۳۰۰ تومان به سامانه میروند و به صورت الکترونیکی انجام می‌شود

برنامه داریم هیچکس نیاز نباشد برای وام خرد به ما مراجعه کند.

وی در خصوص آمار وام های خرد گفت: سال گذشته ۱ میلیون نفر از وام های زیر ۲۰۰ میلیون تومان استفاده کردند.

این نکته را نیز بگویم که برای وام های خرد تنها یک ضامن میگیریم تا سقف ۲۰۰ تومان مصوب شده است.

انتهای پیام/

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین