تاریخ انتشار:۰۷:۱۳ - ۲۷ تير ۱۴۰۲
عصر دنا: سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: گروهی برای بررسی علت وقوع سانحه سقوط بالگرد به کهگیلویه و بویراحمد اعزام شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
به گزارش عصر دنا، جعفر یازرلو با اشاره به سقوط بالگرد اورژانس در یاسوج گفت: بر اساس درخواست اورژانس استان کهگیلویه و بویراحمد به منظور انتقال یک پسربچه بیمار از روستای سرآسیاب آجم از توابع شهرستان کهگیلویه، درخواست پرواز بالگرد شده و بر این اساس در ساعت ۱۱:۱۷ دقیقه یک بالگرد از شرکت هلیکوپتری ایران با حضور دو خلبان و امدادگر اورژانس به سمت منطقه پرواز کرده است.
سخنگوی سازمان هواپیمایی افزود: این بالگرد در ساعت ۱۲:۱۰ دقیقه قبل از فرود دچار سانحه شده است که بر اثر وقوع سانحه، بالگرد دچار صدمه اساسی شده ولی هر ۳ سرنشین آن سالم از بالگرد پیاده شده‌اند.
یازرلو اضافه کرد: هم اکنون گروه بررسی سانحه سازمان هواپیمایی کشوری برای بررسی علت وقوع سانحه به منطقه اعزام شد.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.