تاریخ انتشار:۰۶:۴۷ - ۲۷ تير ۱۴۰۲
عصر دنا: ساخت بزرگترین مجموعه گردشگری جنوب کشور با ۹ هزار میلیارد ریال سرمایه در یاسوج آغاز شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

شالیبافان ، معاون گردشگری وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: با اجرای این طرح گردشگری برای ۲۵۰ نفر شغل ایجاد می‌شود، در این مجموعه گردشگری قرار است تله کابین، پل معلق، تله سیژ، کافی شاپ و سوئیت‌های اقامتی اجرا شود.
مشاور طرح تله کابین تنگ مهریان هم گفت: این تله کابین به طول ۵.۵ کیلومتر احداث می‌شود، سرمایه فاز اول آن ۲۰۰ میلیارد تومان است که توسط بخش خصوصی تامین شده و در فاز‌های بعدی تا ۷۰۰ میلیارد تومان قابل افزایش استف تله کابین در تنگ مهریان در فاز اول به طول هزار متر به مرحله اجرا خواهد رفت و پل معلق در فاز دوم با اعتبار ۶۵۰ میلیارد تومان اجرا می‌شود.
وی افزود: ورزش‌های ابی، سورتمه، فضا‌های رفاهی در این پروژه در نظر گرفته شده است. اگر در واگذاری املاک منابع طبیعی تسهیل صورت بگیرد روند اجرایی پروژه سرعت خوبی می‌گیرد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین