تاریخ انتشار:۰۶:۳۹ - ۲۷ تير ۱۴۰۲
عصر دنا: عملیات اجرایی سد سقاوه امروز با حضور وزیر کشور آغاز شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

معاون آب منطقه‌ای استان در حاشیه کلنگ زنی سد سقاوه گفت: این سد برای توسعه و کنترل سیلاب و توسعه گردشگری، صنعت و کشاورزی کلنگ زنی شد.
جعفری حجم این سد را ۱۰ میلیون مترمکعب اعلام کرد و افزود: این سد قرار است تا سه سال آینده در صورت تامین اعتبار به بهره برداری برسد.
وی ادامه داد: اعتبار اولیه این سد ۴۳۰ میلیارد تومان پیش بینی شده است.
معاون آب منطقه‌ای استان اضافه کرد: با اجرای کامل این سد ۶۰ هزار هکتار اراضی دیم به آبی تبدیل و تولید ۲۰۰ مگاوات انرژی برق آبی انجام می شود.
وزیر کشور هم با بیان اینکه این سد ۱۰ میلیون مترمکعب خواهد داشت، گفت: ساخت این سد باعث ایجاد اشتغال می‌شود.
احمد وحیدی با بیان اینکه بیکاری یکی از معضلات این شهرستان است، افزود: امیدواریم بتوانیم مشکل اشتغال را در این شهرستان رفع کنیم.
وی با بیان اینکه ۵۰ میلیارد تومان نیز توسط معاون سازمان برنامه بودجه به این سد اختصاص داد، گفت: شرکت پارس گرما کار ساخت این سد را بر عهده دارد و امیدواریم این سد به خوبی پیش رود.
وحیدی با تشویق سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری در این سد ادامه داد: اگر این سد ساخته شود سایر قابلیت‌های دیگر نیز در کنار این سد ایجاد می شود.

برچسب ها: سد سقاوه
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین