تاریخ انتشار:۱۱:۰۷ - ۲۶ تير ۱۴۰۲
سید احمدرضا قائمی؛
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

عصر دنا- سید احمدرضا قائمی، فعال فرهنگی سیاسی: بعد از اغتشاشات 1401و جریان زن، زندگی و آزادی انتظار می‌رفت خواص، مسئولین، اهل قلم و... این مسئله را جدی بگیرند و در راستای تبیین ارزش عفاف و حجاب تلاش کنند که متاسفانه چنین نبود.

این روزها دغدغه و مطالبه‌ی جدی و به حق مردم از سازمان‌ها، ادارات و نهادها این است که مسئله حجاب را جدی بگیرند و در راستای ترویج عفت زنان و غیرت مردان تلاش کنند.

در هفته عفاف و حجاب مراسمی در دوشب گذشته ِجهت ایجاد نشاط خانواده‌ها تحت نظارت و مدیریت استانداری کهگیلویه و بویراحمد در شهر یاسوج تدارک دیده شده بود.
اما بخشی از این مراسم زیبنده نبود و موسیقی آن مناسب دولت انقلابی نبود.
در شرایطی که قرار بر اجماع ارگان‌های جمهوری اسلامی
پیرامون مسئله‌ی عفاف و حجاب است، این گونه ناهنجاری‌ها توسط خودی‌ها صحیح نیست.
در این زمان حیاتی که می‌بایست‌ بودجه‌ها صرف فرهنگ‌سازی‌های سازنده و کارگشا شود، ارگانی چون استانداری با اجرای چُنین برنامه‌هایی نباید بسترساز آسیب‌های فرهنگی شود.
از مسئولین محترم استانداری ِ کهگیلویه و بویراحمد خواستارم بساط این گونه برنامه ها را برچیند و با برنامه هایی که همخوانی بیشتری با فرهنگ اسلامی ما داشته باشد به سراغ مکان‌های عمومی و جوانان برود.

برچسب ها: احمدرضا قائمی
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.