کد خبر: ۲۰۵۳۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار:۲۳:۱۹ - ۲۴ تير ۱۴۰۲
عصر دنا: مراسم هفته‌ی حجاب و عفاف با حضور باشکوه مردم یاسوج در حمایت از حریم خانواده در پارک ولایت این شهر برگزار شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش خبرنگار عصردنا؛ نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به اینکه نتیجه عمل و دستور خدا بهشت است و نتیجه عمل به فرامین شیطان و نفس دوزخ است، گفت: انتخاب با ماست اگر انسان عاقل و آگاه باشد فرمان خدا را که حیا و حجاب و عفت است به فرمان شیاطین که دعوت به بی‌حیایی و و بی حجابی است ترجیع می‌دهند.

آیت الله حسینی خاطرنشان کرد: آن‌هایی که در مقابل فرامین الهی حرف زدند و مباحثی داشتند سراسر وجودشان بدی و جهالیت و نفسانیت بود و به دنبال منافع خود بودند.
 وی با تاکید بر اینکه پیامبران الهی در اینکه کلام‌شان کلام خداست معجزه نشان دادند بیان کرد: همه‌ی حکما و خردمندان یک طرف‌اند و جاهلان و نادانان طرف دیگر قرار دارند اینکه از جاهلان تبعیت کنیم یا راه خدا و اولیاء و فاطمه‌ی زهرا را برویم، کدام درست است؟
امام جمعه یاسوج ادامه داد: باید بدانیم که کدام پوشش و رفتار صحیح‌تر است؛ اگر کسی خودش را در ولنگاری اخلاقی رها کرد او مغروض تمام آفرینش است و زمین او را نفرین خواهد کرد. 
وی با بیان اینکه دست‌های جنایتکارانه شیاطین در عدم رغبت به حجاب و عفت در میان جوانان دست دارند، گفت: امروز برخی‌ها افتخار می‌کنند که دختران‌شان را به شکل و شمایل غربی‌ها درمی‌آورند این یعنی اینکه آن‌ها پدر و مادر دلسوزی نیستند.

همچنین در این مراسم که با حضور باشکوه مردم یاسوج همراه بود زینت فرودس از کشور بنگلادش گفت: به ایران آمدم تا دین اسلام را به درستی بشناسم و این به خاطر پدرم بود که همیشه ایران و جمهوری اسلامی را دوست داشت و این کشور را ایران خمینی می‌نامید، دوست داشت که دخترش به ایران بیاد.
وی درخصوص وضعیت پوشش و دین در کشور بنگلادش اظهار داشت: مردم کشورم مسلمان هستند اما شیعه نیستند سنی و حنفی مذهب هستند گرایش وهابی دارند که معتقدند اگر 5شیعه را بکشند بهشت بر آن‌ها واجب است.
فردوس ادامه داد: اجداد و پدرم جزء شیعیان بودند و من شیعه به دنیا امدم پدرم دوست داشت دین اسلام را همینطوری که هست به مردم نشان بدهد من هم دوست داشتم تحصیلات حوزوی داشته باشم تا مدافع دین باشم.
این بانوی مسلمان در خصوص عفاق و حجاب بانوان گفت: ارزش حجاب برای بانوان ایرانی مشخص نشده است خیلی‌ها به خاطر خانواده محجبه‌اند، ما باید ضرورت حجاب را بفهمیم حجاب برای عفت زنان واجب است.
فردوس عنوان کرد: حاکمیت بنگلادش در اختیار زنان است و حرف اول را زنان می، زنند اما امنیت ندارند دختران شب نمی‌توانند به راحتی در خیابان‌ها رفت و آمد کنند چون برایشان مشکل به وجود می‌آید.

 

 

 

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۵
احسن عالی بود زنان جامعه ما عفیف و پاکدامن هستند
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین