تاریخ انتشار:۱۱:۴۱ - ۲۳ تير ۱۴۰۲
عصر دنا: آیین  استقبال با حضور جمعی از پیشکسوتان ورزش استان صورت گرفت و خانواده ها و بستگان و دوستان قهرمانان در این آیین حضور داشتند. 
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

مراسم استقبال از قهرمانان مسابقات بین المللی کیک بوکسینگ ارمنستان با حضور منتظریان، فعال سیاسی و اجتماعی و جمعی از پیشکسوتان ورزشی استان برگزار شد. 

آیین  استقبال با حضور جمعی از پیشکسوتان ورزش استان صورت گرفت و خانواده ها و بستگان و دوستان قهرمانان در این آیین حضور داشتند. 

یکی از پیشکسوتان در این آیین گفت: هیچ‌مسئولی از این ورزشکاران استقبال نکرده و اگر این همه مدال قهرمانی بین المللی در یک استان دیگر بود چه استقبالی و تبلیغاتی برای ورزشکاران می شد. 

 نادر منتظریان در این آیین گفت: شما افتخارات ما و استان و حتی کشور و سفیران ورزشی هستید که کشور را به دنیا معرفی می کنید و حقیقتا الگوی ما و دیگران هستید .

وی اظهار داشت: اهمیت اقدام این باشگاه و جوانان که از یک باشگاه کوچک در حاشیه شهر ، در یک رشته ورزش ۷قهرمان مدال اور در سطح بین المللی تحویل جامعه می دهد، وظیفه خود دانستنم که در  این آیین استقبال شرکت کنم. 

یکی از ورزشکاران در ابن آیین گفت:  این حرکت علی رغم اینکه مسولیت رسمی در استان ندارید اما به افتخار جوانان ورزشی اینجا هستید مایه دلگرمی ماست. مراسم استقبال از قهرمانان مسابقات بین المللی کیک بوکسینگ ارمنستان با حضور منتظریان

وی اظهار داشت:  این اقدام باعث نشاط و خوشحالی ورزشکاران و مربیان و خانواده ها و دیگر پیشکسوتان ورزش شد. 

مراسم استقبال از قهرمانان مسابقات بین المللی کیک بوکسینگ ارمنستان با حضور منتظریان

 در پایان خانم محمودی که مربی و مدال اور طلا ست کمربند قهرمانی را به منتظریان هدیه کرد. 

مراسم استقبال از قهرمانان مسابقات بین المللی کیک بوکسینگ ارمنستان با حضور منتظریان

مراسم استقبال از قهرمانان مسابقات بین المللی کیک بوکسینگ ارمنستان با حضور منتظریان

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.