کد خبر: ۲۰۴۵۸
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار:۱۶:۰۴ - ۱۷ تير ۱۴۰۲
عصر دنا: نشست‌ هم‌اندیشی استاندار، فرماندار، شهردار مادوان و مدیران کل کهگیلویه وبویراحمد به همت گروه مطالبه‌گری شهید نواب صفوی استان برای بررسی مشکلات مادوان و بلهزار برگزار شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش خبرنگار عصردنا؛ رئیس قرارگاه مردمی شورای تحول اجتمایی کهگیلویه و بویراحمد در ابتدای این جلسه با بیان اینکه این قرارگاه به عنوان معاونت اجتماعی مجموعه فرهنگی انقلاب اسلامی استان در حال فعالیت است گفت: هدف این است که مردم خود پای کار بیایند و سعی در حل مشکلات داشته باشند.

لبیک استاندار به گروه مطالبه‌گری شهید نواب صفوی کهگیلویه وبویراحمد
علی اصغر فضیلت اظهار کرد: مسئولین باید به بررسی مشکلات مردم مادوان و بلهزار بپردازند و در حل آن‌ها تلاش کنند؛ چرا که این مناطق(مادوان و بلهزار) حاشیه شهر نیستند متن انقلاب‌اند.
وی ادامه داد: هدف مطالبه‌گری از ادارات این است که اگر نقض و مشکلی وجود دارد ما به جای تزریق ناامیدی در جامعه به سراغ ادارات برویم تا گره‌ای از مشکلات مردم وا کنیم.

رئیس قرارگاه مردمی شورای تحول اجتماعی استان خاطرنشان کرد: از جلسه برای جلسه خسته شده ایم و توقع داریم که استاندار همانند مدیران کل بازدید میدانی از مادوان و بلهزار داشته باشند تا از نزدیک خود شاهد این مشکلات باشند.

همچنین در ادامه رئیس گروه مطالبه‌گری شهید نواب صفوی استان با تاکید بر سخن رهبر انقلاب «پرچم آرمان خواهی و مطالبه‌گری را زمین نگذارید.» گفت: این گروه به عنوان حلقه میانی بین مردم و مسئولین مشکلات را شناسایی و تا وصول نتیجه پیگیری می‌کند. 

سلیمان خوش‌اندیش خطاب به استاندار و مدیران حاضر در جلسه بیان داشت: این مشکلات ارثی است که از طرف مسئولین دولت قبل به ارث رسیده امیدواریم که شما آن‌ها را حل کنید؛ زیرا این مطالبات حق طبیعی هر شهروندی است.

وی با بیان اینکه باید مشخص شود که ما روستا هستیم یا شهر؟ ادامه داد: این مسئله باید حل شود با توجه به سفر هئیت دولت به استان قصد داریم استقبال باشکوهی از آن‌ها داشته باشیم.

لبیک استاندار به گروه مطالبه‌گری شهید نواب صفوی کهگیلویه وبویراحمد

رئیس گروه مطالبه‌گری شهید نواب صفوی گفت: از استاندار و مدیران محترم حاضر در جلسه کمال تقدیر و تشکر را دارم؛ زیرا در عید غدیرخم که همه‌ در این روز تعطیل در کنار خانواده به سر می‌برند، برای رسیدگی به مطالبات مردم دعوت ما را لبیک گفتید و این نمونه‌ی یک مسئول انقلابی است.

در ادامه نیز دستخوش از اعضای گروه مطالبه‌گری شهید نواب صفوی با تقدیر و تشکر از استاندار محترم گفت: خانه بهداشت مادوان سفلی با تعداد12هزار جمعیت هنوز اجاره‌ای است، خیلی از تاکسی‌ها مسافرانی را حمل می‌کنند که برای پزشک عمومی به شهر یاسوج می‌روند.
وی ادامه داد: با کمبود فضای آموزشی به خصوص در مقطع ابتدایی رو به رو هستیم، نزدیک به2هزار و 700متر زمین خالی داریم که میتوان برای ساخت مدارس استفاده کرد.
این فرهنگی بازنشسته تصریح کرد: اگر رژیم شاه روستاها را در محرومیت نگه داشت بنیاد مسکن نیز همین بلا را بر سر روستاهای حاشیه شهر آورده است، اکثر روستاها 2و 3متری است.
دستخوش اظهار داشت: شب‌ها شاهد تجمع و سرگردانی بچه‌های زیادی در کوچه‌ها هستیم که به علت ترک تحصیل نمی‌دانند انژری خود را کجا تخلیه کنند؛ چرا که هیچ پارک و فضای سبزی وجود ندارد.
اگر امروز تکان نخوریم و سعی در تغیر و حل مشکلات نداشته باشیم در آینده اما انقلابی‌ها آنطور که می‌خواهیم شکل نمی‌گیرد.
وی افزود: ضایعاتی که در حاشیه روستاها هستند دردسرها و مشکلاتی ایجاد می‌کنند و در این ضایعاتی ها مواد مخدر به فروش میرود.
این مطالبه‌گر نیز با تشکر از بانیان برگزاری جلسه گفت: از استاندار انقلابی انتظار داریم که بعد از سفر ریاست جمهوری مجدد برای برگزاری این جلسه دستور دهند.

لبیک استاندار به گروه مطالبه‌گری شهید نواب صفوی کهگیلویه وبویراحمد

شاکر پالاش از مطالبه‌گران گروه شهید نواب صفوی نیز با اشاره به اینکه مادوان و بلهزار با وجود جمعیت 60هزارنفری اکثرا مهاجر و قشر مستعضف هستند، گفت: کالبد شهر بسیار نامناسب و فاقد طرح‌های جامع و تفصیلی و سیمای زیبا می‌باشد،
آمار فزاینده آسیب‌های اجتماعی در این منطقه نگران کننده است.
وی ادامه داد: کوچه و خیابان‌ها فاقد روشنایی پایه برق در برخی از فرعی، ها است؛ قدیمی بودن شبکه انتقال و ضعف ولتاژ برق در محلات مشکلات عدیده‌ای را برای مردم به وجود آورده است.
پالاش خاطرنشان کرد: منطقه بلهزار که تمام شیب‌های آب سطحی، بارانی و فاضلابی که بیشتر جدول‌ها که کف آن هم خاکی می‌باشد به زمین زراعی وارد می‌شوند و به بن‌بست دیوار فرودگاه ختم می‌شوند و راه عبور ندارند.
این مطالبه‌گر ا خیابان اصلی که از مهریان و بلهزار به جاده سی‌سخت می‌پیوندند، روزانه شاهد تردد زیادی ازهموطنان در این خیابان است و باعث مرگ تعداد زیادی طی این 2سال شد.

فرماندار بویراحمد نیز به مشکل تنش آبی منطقه مادوان اشاره کرد و گفت: طرح تنگ کبوتری یک پروژه نیمه تمام و دارای معارضات فراوان بود که قرار شد سه چاه در منطقه چم خانی ایجاد تا مشکل مردم رفع شود.

شهرام مهدوی مطلق عنوان کرد: رفع این معارضات تا ۱۰ سال هم طول می کشید و بنابراین طرح حفر چاه چم خانی ارائه شد البته بعد از تکمیل سد تنگ سرخ از این پس مردم مشکلی نخواهند داشت.

لبیک استاندار به گروه مطالبه‌گری شهید نواب صفوی کهگیلویه وبویراحمد

وی تاکید کرد: ۴۰ هزار متر آسفالت در گوشه، ۱۲ هزار متر در مادوان سفلی انجام شده و تقریبا هر منطقه ای که در طرح هادی بوده کار آسفالت صورت پذیرفته است.

وی ادامه داد: احیای کارخانه شهد ناب (کارخانه آب میوه) در مادوان تا حد زیادی می تواند مشکل بیکاری این منطقه را رفع کند.

فرماندار بویراحمد اضافه کرد: سرانه ورزشی این منطقه بسیار اندک است و نیاز به توجه ویژه است.

تعداد زیاد معتادان، انواع آسیب های اجتماعی، بیکاری، نیود فضای سبز و پارک، کمبود اعتبارات شهرداری از جمله مباحث دیگری بود که مطرح شد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز دستور جدی برای رفع مشکل آب، حمایت برای احیای کارخانه شهد ناب، کمک به تامین زمین مورد نیاز برای ساخت اماکن ورزشی و غیره داد و افزود: مشکلات مردم این منطقه را با تمام توان پیگیری و رفع می کنیم.

لبیک استاندار به گروه مطالبه‌گری شهید نواب صفوی کهگیلویه وبویراحمد

انتهای پیام/

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
با سلام و وقت بخیر انتظار می رفت جاده پشت دانشگاه ازاد(بلوار خلیج فارسی) که همگی از حامیان اقای نماینده هستن در 4 سال گذشته اندکی تغییر پیدا کند اما همچنان به بدترین شکل ممکن هست لطفا رسیدگی شود
پاسخ ها
یزدانپناه
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
نماینده زیر گل بود؛ نماینده دنبال استخدام نورچشمی ها در هلدینگ ها و ادارات و شرکتهاست؛ نماینده به خواب رفته؛ لذا نماینده. فقط همین یک دوره است؛ ما اشتباه کردیم بهش رأی دادیم
ناشناس
|
Germany
|
۱۶:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
باعرض سلام
بلهزار بلوار خلیج فارس هیچ گونه سطل زباله ندارد لطفا پیگیری شود
بویراحمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
نزدیک به نیم قرن از انقلاب اسلامی ایران می گذرد این مشکلات بوده است حالا میخواستید تمام مشکلات زمان این نماینده حل شوند،شورای اداری شهرستان واستان در زمان کدام نماینده درمادوان وبلهزارتشکیل میشد جز الان،مگرهمین مسئولانی که میان درمنطقه بلهزار ومادوان تامطالبات را پیگیری کنند نیروهای همین نماینده نیستند،انشالله باقدرت همین نماینده دور بعد قبول است
سلام علیکم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
به نسبت این همه جمعیت هنوز یک پارک هم ندارد فقظ ضایعاتی بعد میخوان جوونا معتاد نشن
شهروند مادوان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
گروه مطالبه گری خداقوت، مایه افتخارید
دراین روزگار که هیچکس به فکر کسی نیست
شما ها برای مادوان گل کاشتید
دمتون گرم لوتی ها
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین