تاریخ انتشار:۰۸:۰۰ - ۱۷ تير ۱۴۰۲
عصر دنا: استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱۷ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در این استان در حال ساخت است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
به گزارش عصر دنا، علی احمدزاده افزود: ۴۸ هزار واحد در طرح نهضت ملی مسکن باید در استان ساخته شود، در همه شهرستان‌ها به جز یاسوج که برای تامین زمین با مشکل مواجه شدیم، در دیگر نقاط از برنامه جلو هستیم.
وی عنوان کرد: هر سالی باید بین ۱۰ تا ۱۲ هزار واحد ساخته شود و اکنون ۱۷ هزار و ۵۰۰ واحد در سطح استان در حال ساخت است.
احمدزاده افزود: در مرکز استان (یاسوج) به دلیل اینکه بخش زیادی زمین‌های کشاورزی و تپه‌ها جنگلی است که تحت هیچ شرایطی نمی‌خواهیم تغییر کاربری داده شوند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد:با مشکل زمین در یاسوج مواجه بودیم اخیرا مکانی در این شهر شناسایی شد که زمین آن برای کشاورزی مرغوب نیست و به سمت تغییر کاربری رفته ایم.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه برای ساخت وارد قرار داد شده ایم ادامه داد: با نرخ نهضت ملی مسکن، سرمایه گذار قرار است واحد‌ها را بسازد و برای ۲۰ هزار مسکن در ۲ فاز در این شهر قرارداد منعقد شد.
احمدزاده خاطرنشان کرد: در سفر دوم رئیس جمهور به استان که به زودی انجام می‌شود، حداقل پنج هزار واحد کلنگ زنی خواهد شد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: باشت وضعی مشابه یاسوج دارد، اما متقاضیان به دلیل نزدیکی باشت به گچساران به شهرستان گچساران سوق داده شده اند و در خود باشت هم رایزنی برای زمین در حال انجام است و ۱۰ هزار نفر در یاسوج واجد شرایط داریم که هشت هزار نفر منتظرند مشکل شان رفع شود.
 
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین