کد خبر: ۲۰۴۴۰
تعداد نظرات: ۸ نظر
تاریخ انتشار:۰۰:۳۶ - ۱۴ تير ۱۴۰۲
مطلب دریافتی در دفاع از مدیرعامل شرکت گاز
عصر دنا: این خبرها راه بجایی نخواهد برد و شو رسانه‌ای است، خود مسئولین امر با آگاهی کامل ایشان را انتخاب نمودند و به ایشان و مجموعه تحت مدیریت ایشان اعتماد کامل دارند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

جناب آقای بهادر مدیر توانا و عملگراست، لازم به لب گشودن نیست چراکه همه محافل و رسانه‌ها در زمستان سرد امسال خدمات ایشان را ستودند، گاز رسانی در زیلایی، تنگ تامرادی، جوکار مارگون، مجموع روستای عزیزی، کبونه لوداب، پروژه عقب افتاده مجموعه روستاهای لوداب، پراکنده قلعه رئیسی، قلات، سادات محمودی و در همه نقاط استان از کوچکترین خدماتی هست که در دوره ایشان انجام گرفته، مدیری که تا جایی بنده اطلاع دقیق دارم منزل سازمانی در اختیار ندارند، اصالت ایشان و خانواده بزرگ ایشان در کل ایلات استان و خارج از استان زبان زد است، تحصیلات عالیه و منش این شخص زبان زد است، اونوقت بزرگی و بزرگ منشی این خانواده به واسطه یک سری افراد کج فهم زیر سوال میره، وای به حال افرادی که دنیای مجازی جای تفکر درست آنان را گرفته.

خواهش میکنم با آبروی مردم بازی نکنید، چاه کن همیشه ته چاهه ، حواستون باشه تو دامش نیفتید که عاقبت تو هم همون باشه، در رابطه با مورد استخدام‌ها ایشان هیچگونه دخل و تصرفی ندارند، چراکه خود اداره امور استخدامی و با تایید وزیر موارد به پیش میرود و اداره امور استخدامی سازمان مجزایی است و با مراجعه به سایت این سازمان متوجه قوانین این نهاد و نحوه درخواست نیرو در آن خواهید شد.

در ضمن این خبرها راه بجایی نخواهد برد و شو رسانه‌ای است، خود مسئولین امر با آگاهی کامل ایشان را انتخاب نمودند و به ایشان و مجموعه تحت مدیریت ایشان اعتماد کامل دارند.

اتفاقات قبل از دوره مدیریت ایشان که توسط مجموعه قبل انجام گرفت، قابل پذیرش هیچ انسان اخلاق مداری نیست.

با تشکر

خدا بزرگه

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۸
م ح
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۸:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
با سلام اولا در زمان مدیرعامل قبلی جنابعالی رییس ناحیه گاز بویراحمد بودی که همون مدیرعامل محترم به شما این انتصاب را داد و در زمان مدیر شهرستان شما بیش از ۲۰ نفر از هم طایفه ای ها وابستگان که اسامی موجود است را بعنوان گازبانی ،امداد و...جذب کردی در دوره مدیرعاملی خودت نیز بیش از ۳۰ نفر در دست اقدام است شما خودت از نیروهای منصوب دولت قبل هستی چرا دوباره با حمایت نماینده بویراحمد در مجلس مدیرعامل شدی آدمی که نمک نشناسه هر حرفی را میزنه این پروژه های که اسم بردی اغلب در دوره همون مدیرقیلی مجوزات اخذ شد و پیشرفت کار بالایی داشتن و شما آخر کار فقط افتتاح کردی از پروژه هایی که از سال ۱۴۰۱ مجوز گرفتی و اجرا کردی خبر درج فرمایید رسانه ها آماده انتشار لیست پروژه های هستن که مجوز گرفتی و پیمانکار گرفتی . چرا مدیرعامل محترم حاضر نیست یک جلسه پرسش و پاسخ مشابه مدیران قبل با رسانه های خبری و آزاد برگزار کند ؟؟؟؟
مطلع
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۸:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
زیرآب مدیرقبلی را خودت زدی
علی
|
France
|
۰۸:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
پروژه های که اسم بردی استعلام بگیرید ببیند کی مجوز گرفت کی پیمانکار گرفت چند درصد پیشرفت داشتن چرا عادت کردی همه چیز را به اسم خودت بزنی ضمنا گفتی تحصیلات عالیه ایشان زبانزد خاص و عام است میتونی تعداد مقالات بین المللی ش را بنویسی یه مدرکی دانشگاه آزاد دکترا گرفته
پاسخ ها
مطلع
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۵
ایشان اصلا مدرک دکتری نگرفته و حتی دانشجوی دکتری هم نیست.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
شرکت گاز به مردم کلک زد برای منازل مسکونی ۵۰ ملیون ۶۰ ملیون می نوشتن ومردم می ترساندن بین ۱۰ ملیون کمتر وبیشتر با صدور فیش تقلبی که مقدار مصرف هم قید نمی کردن گرفتن نمی دانم چرا بازرسی ورود نکرده
Sp
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
ایشون اصلا مدرک دکترا ندارند و امثال اینا مثل دلشاد و رامشگر ، ولایتی مریض خودکار بینی دارن و نام دکتری را به دروغ یدک می کشند
مطلع
|
France
|
۱۱:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۰
عصر دنا شما که دو هفته است خبر زدی مدیرعامل شرکت گاز تغییر میکند منبع خبری تون کیه سال دیگه تموم شد ؟؟؟
ایرانا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۴
آقای بهادر آنقدر بزرگ است ونیازی به دکتر گفتن نداردایشون استاد دانشگاه بود دهه هشناد بعد پتروشیمی فناواران ماهشر از صفر تاصد زیر نظر ایشون بود وغیره مدیری به پاکدستی بهادر نخواهید دید همین که با پیمانکارا زدبند نداره کافی واقای باسواد فیش گاز دست اقای بهادر نیست سیستمی وزیر نظر تهرانه ایشون خودش هم قبض گاز پرداخت می کنه
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.