تاریخ انتشار:۲۰:۱۷ - ۰۳ تير ۱۴۰۲
عصر دنا: جلسه ستاد مدیریت بحران با موضوع سانحه تصادف در محدوده پلیس راه یاسوج-شیراز برگزار شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا،مدیرکل بحران استانداری گفت: صبح دیروز شاهد حادثه ناگوار در شهر یاسوج بوده ایم این حادثه حوالی ساعت ۱۱ در کنار پلیس راه یاسوج شیراز اتفاق افتاد.

نیکروز هدف از تشکیل این جلسه را بررسی و تحلیل این حادثه بیان کرد و افزود: سهل انگاری راننده، ناایمن بودن مسیر محل حادثه، وجود دست فروشان و ساخت و سازهای غیر مجاز در حاشیه جاده از دلایل اولیه این سانحه است.
دانایار رئیس پلیس استان هم گفت: راننده تریلر توانایی کنترل ماشین را نداشته و اکثر مصدومان خودروهای عبوری بودند.
وی با بیان این که هیاتی از تهران برای بررسی این حادثه قرار است به استان سفر کنند افزود: این چهارمین حادثه است که در این نقطه اتفاق افتاده است و بارها نسبت به خطرات این نقطه به متولیان هشدار داده ایم.
مدیرکل اورژانس استان هم گفت: بیش از ۷ آمبولانس به محل حادثه اعزام شد و در این حادثه ۳۱ کشته و زخمی داشتیم.
محمدی مدیرکل راهداری استان گفت: شیب جاده استاندارد نیست و وجود سرعت گیر در کنار پلیس راه می تواند از دلایل این سانحه باشد.
شهامت سرپرست معاونت عمرانی استاندارهم گفت: باید برای این مشکلات چاره اندیشی کرد و دستگاه های متولی باید تمهیدات لازم را برای بررسی و رفع این مشکلات داشته باشند.
شهامت افزود: تمامی دستگاه ها باید گزارش عملکردشان را برای جلوگیری از حوادث مشابه در این مسیر به صورت مکتوب برای این معاونت ارسال کنند و کوتاهی برای این موضوع قابل بخشش نیست.
مهدوی مطلق فرماندار شهرستان بویراحمد هم در این نشست از همه عوامل امدادرسان برای حضور به موقع دستگاهای امداد رسان قدردانی کرد.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.