کد خبر: ۲۰۲۷۱
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار:۲۰:۱۲ - ۲۳ خرداد ۱۴۰۲
عصر دنا گزارش می دهد؛
عصر دنا: در شعارهایی که این افراد جلوی استانداری داشتند می توان به موارد :" نه شورا، نه شهردار؛ فقط استاندار" و " شورا باید منحل شود تا شهرداری اصلاح شود" اشاره کرد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، صبح روز گذشته گروهی از کارکنان رسمی، پیمانی و شرکتی شهرداری یاسوج در اعتراض به تعویق افتادن 3، 6 وحتی 9 ماهه حقوق خود، جلوی استانداری کهگیلویه وبویراحمد تحصل و خواستاربرکناری منحل شدن شورای شهرو تعیین سرپرست از سوی استاندار کهگیلویه وبویراحمد شدند.

در شعارهایی که این افراد جلوی استانداری داشتند می توان به موارد :" نه شورا، نه شهردار؛ فقط استاندار" و " شورا باید منحل شود تا شهرداری اصلاح شود" اشاره کرد.

این کارکنان با به وضعیف اسف بار مدیریتی در شورای شهر و شهرداری اشاره کردنه و به مواردی از جمله رها شدن شهر، وضعیت بد کوچه ها و خیابان های شهر، انتصابات مدیران فامیلی و خارج از شهرداری در بدنه شهرداری اشاره و این مطالبه را با معاون سیاسی امنیتی استاندار استان مطرح کردند.
شهرداری یاسوج که پیش از این هم شاهد تجمعات اعتراضی در چند نوبت نسبت به عدم پرداخت حقوق خود بوده است و مشکلات کارکنان شرکتی و پاکبانان شهرداری یاسوج به یکی از معضلات اجتماعی در استان تبدیل شده است که با عدم مدیریت صحیح کم کم به یک معضل امنیتی تبدیل خواهد شد و بحرانی را در سطح شهر یاسوج برای شهروندان ایجاد خواهد کرد.

بر اساس دو «نظرسنجی» منتشر شده توسط پایگاه خبری عصر دنا، مردم شهر یاسوج به انحلال شورای شهر یا عزل شهردار یاسوج رای قاطع دادند.

عدم حضور کارکنان شهرداری در محل کار (مطالبه ای که از طرف معترضین مطرح شده) قطعا خشم اجتماعی و بدنبال آن تبعات امنیتی را بدنبال خواهد داشت که حتی می تواند اثرات مخرب اجتماعی همچون تجربه بنیاد شهید را بر جای بگذارد.

شورای شهر که به دو گروه مخالف و موافق شهردار یاسوج تبدیل شده است با رویگردانی از مطالبات مردمی، کارکنان و پاکبانان شهرداری عملا نارضایتی نسبت به شورا دوچندان کرده است.

گروه مخالف تغییر شهردار یعنی کیوان آشنا بعنوان رئیس شورای شهر، فرشید احمدی کیش و ایمان جاودانه حال در بدترین وضعیت تصمیم گیری قرار گرفته اند.

شدت اعتراضات صبح روز گذشته مطالبه مردمی را از تغییر شهردار به سمت انحلال شورای شهر و انتصاب سرپرست شهردار تغییر داده است و این به معنای نا امیدی کارکنان و مردم از شورای شهر برای تغییر بوده است.

هرچند معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه وبویراحمد با حضور در جمع معترضین نوید ارسال گزارش به وزارت کشور را داده است ولی ظاهرا مطالبات تنها با تغییرات بنیادی، حل و فصل خواهد شد.

حال باید دید که مسئولان ارشد استانی در خصوص انحلال شورای شهری که می توانستد در تصمیم های پیشین خود تغییر را حاکم کرده و رضایت مردم را جلب کنند، چه خواهد بود!؟

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
این شورا و شهردار یاسوج رو با نابودی کشوندن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
باید شهردار در اسرع وقت کنار گذاشته شود چون هم ناتوان است و هم عامل فامیل بازی و هرج و مرج در مجموعه ی شهرداری و شهر شده است.
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
این شهردار یاسوج رو به قهقهرا برد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۹
از شورای شهر که خیری به مردم نرسید و فقط شر و بدبختی برای مردم داشتند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین