کد خبر: ۲۰۱۰۴
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار:۰۰:۴۰ - ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۲
«عصر دنا» گزارش می دهد
عصر دنا: در حرکتی بی سابقه مشاهده شده است که شهرداری یاسوج در سایه شورای شهر یاسوج اقدام به فروش اتوبوس های شهرداری از طریق مزایده نموده است و این موضوع در تضاد با بهبود وضعیت حمل و نقل عمومی و کاهش بار ترافیکی در سطح شهر می باشد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، ترافیک شهری در یاسوج به عنوان یکی از بزرگترین معضلات شهری است که گریبان گیر شهروندان است و با گذشت زمان این معضل بیشتر از گذشته خود را نمایان می کند.

نبود زیرساخت هایی همچون پارکینگ عمومی در شهر یاسوج در کنار معابر وخیابان های کم عرض شهر جوابگوی ترافیک عادی نیست و همین امر در کنار عدم پیش بینی سیستم حمل و نقل عمومی مدارس و سطح شهر خود باعث نارضایتی شهروندان، مسافران و گردشگران به شهر یاسوج شده است.

یکی از مواردی که می تواند در جهت کاهش این معضل و افزایش رضایت شهروندان در شهر یاسوج گام بردارد ناوگان عمومی همچون سیستم اتوبوسرانی و صدور کارت شهروندی بجای بلیط و پول نقد است که می تواند یک گام به سمت توسعه حقوق شهروندی گام برداشت.

اما در حرکتی بی سابقه مشاهده شده است که شهرداری یاسوج در سایه شورای شهر یاسوج اقدام به فروش اتوبوس های شهرداری از طریق مزایده نموده است و این موضوع در تضاد با بهبود وضعیت حمل و نقل عمومی و کاهش بار ترافیکی در سطح شهر می باشد.

سریال فروش بیت المال توسط شورای شهر یاسوج؛ بعد از فروش املاک شهرداری، نوبت اتوبوس‌های شهری رسید+ سند

این شائبه وجود دارد که با توجه به مصوبه فروش اموال غیر منقول شهرداری توسط شورای شهر یاسوج برای پرداخت حقوق معوقه کارگران که در خبرهای پیشین به آن اشاره شد، فروش اتوبوس های شهرداری از طریق مزایده نیز جهت پرداخت حقوق های معوقه باشد و این یعنی اموال تملیکی شهرداری بخاطر ضعف در توسعه درآمد پایدار به فروش می رسد.

بنظر می رسد که نهادهای نظارتی باید بطور دقیق مسئله شورای شهر یاسوج و مصوبات آن را مورد بررسی قرار داده و از فروش اموال بیت المال که متعلق به همه شهروندان این شهر بخاطر کم کاری و نبود برنامه ریزی، جلوگیری کنند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
ااااا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۳
خب شاید این اتوبوس‌ها فرسوده باشند و هزار دلیل دیگه که ما ندونیم
چرا اکثر متن‌ها و خبرهای سایت خبری عصر دنا بدون منطق و استدلال هستند؟
پاسخ ها
شهرقشنگ
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۴
سلام دوست عزیز این چه حرفیه شما میزنی والا ما از شهردار یاسوج تنها عملکردی که دیدیم فروش اموال ما مردم بود فکرمیکنید سال گذشته که برف زیادی هم نبارید چرا اینمه مشکل برق و ترافیک و.... به وجود اومد چون خیلی از چرثقیل ها و.... فروختن. متاسفیم واسه شورای که عره نداره شهردار استیضاح کنه مسئولین چرا پیگر نیستند جای مقدم بودم استفعا میدادم آبروم حفط میکردم.
هرچه زودتر استعفا بده آقای شهردار بی لیاقت
حسن محمدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۳
به چه حقی اموال مردم رو میفروشن؟
بی عرضگی خودشون را با فروش اموال میخوان جبران کنن؟
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۴
شهر بی صحاب همینطوره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.