کد خبر: ۲۰۰۴۸
تعداد نظرات: ۷ نظر
تاریخ انتشار:۲۲:۳۵ - ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲
عصر دنا: فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: در آستانه انتخابات بزرگ مجلس شورای اسلامی از شما اساتید دانشگاه خواهش می‌کنم پیله قومیت‌گرایی، سردسیری و گرمسیری را برای این مردم شریف و مظلوم از بین ببرید.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش خبر عصر دنا، حمید خرمدل در نشست بسیج اساتید که به مناسبت هفته معلم برگزار شده بود،گفت: جایگزینی برای بهشتی و مطهری تا الان نداشتیم که در اخلاق و گفتار بی نظیر بودند.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: در سطح جامعه وقتی به گذشته مینگریم بعضی از شخصیت ها انقلاب کردند و اگر به سوابق آن ها نگاه کنیم کتاب «انسان کامل» شهید مطهری در مورد آن‌ها صدق می‌کند.

وی خطاب به اساتید دانشگاه گفت: گاهی از نظر علمی بالا هستیم اما بصیرت سیاسی ندارم باید بدانیم که ما تاثیرگذار بر دانشجویان هستیم و آن‌ها از ما الگو می‌گیرند.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمدگفت: در آستانه انتخابات بزرگ مجلس شورای اسلامی از شما اساتید دانشگاه خواهش می‌کنم پیله قومیت‌گرایی، سردسیری و گرمسیری را برای این مردم شریف و مظلوم از بین ببرید.
با اشاره به اینکه سپاه و بسیج هستند اظهار داشت: ما بخشی از تاریخ هستیم و 50یا60سال دیگر در مورد ما قضاوت خواهند کرد؛ که بهتر است گفتار ن کردار خوبی از خود به جای بگذاریم.
طبق سخنان مقام معظم رهبری «در پیچ تاریخی هستیم» و وظیفه ما این است که ماموریت و مسئولیت خود را به بهترین شکل ممکن به اتمام برسانیم.
خرمدل گفت: 2اتفاق مهم که افول و فروپاشی اسرائیل و سرخم کردن عربستان سعودی در مقابل ایران است در عرصه‌ی بین‌المللی صورت گرفته که اگر بتوانیم از آن‌ها به نحو خوبی استفاده کنیم تاثیرگذار هستیم.
وی ادامه داد: شبه جزیزه عربستان پایگاه مهمی در افکار بین‌المللی دارد و با ورود پادشاهی جدید عربستان که سرمست از قدرت بودند به یمن حمله کردند که جایگاه ویژه‌ی در اقتصاد دنیا دارد و سودای اشغال تمام یمن را داشتند.
فرمانده سپاه فتح استان اظهار داشت: با رهبری حکیمانه‌ی حضرت آقا و شکل‌گیری محور مقاومت که اتحاد مسلمانان را به وجود آورد باعث شکست عربستان در یمن شد.
وی تصریح کرد: عربستان وقتی دید که آمریکا نمی‌تواند از اوکراین که از خودشان است حمایت جدی کنند گفت که ما عددی نیستیم و بنابراین مجبور به شکل گیری ارتباط با ایران شد.
خرمدل با اشاره به نقش مهم ایران در دنیا گفت: ایران می‌تواند محل طرقی شرق و غرب عالم از طریق کانال سوئز شود.
خرمدل در پایان با اشاره به محرومیت استان گفت: چرا باید کهگیلویه و بویراحمد با وجود اینهمه منابع طبیعی، آب، گاز و نفت تاثیری در سفره مردم ندارد؛ از مسئولین باید مطالبه کرد تا اصلاح شوند.

محمدغفاری مدیرفرهنگی دانشگاه ازاداسلامی یاسوج نیز در این جلسه گفت: 80درصد استان20درصد دارد و گاهی اوقات طرح‌های اجراء می‌شود که بین 2مقوله‌ی رشد و توسعه و عدالت اجتماعی باید دقیق‌تر تصمیم بگیریم.
وی اظهار داشت: استان کهگیلویه و بویراحمد را زمانی می‌گفتند که قطب دام پروری است و ما دارای گیاهان دارویی هم هستیم.
غفاری در ادامه گفت: باتوجه به بافت استان ممکن است بعضی از تصمیم‌های ما در ابعاد مختلف خنثی‌کننده‌ی بخش دیگری از تصمیمان باشد.
این استاددانشگاه با تاکید بر اینکه ممکن است جایی سرمایه‌گذاری کنیم که هدررفت منابع باشد، تصریح کرد: با نگاه عدالت محورانه بین رشد اجتماعی و عدالت اجتماعی این حد فاصل را متخصصین و کارشناسان جلسه‌ای برگزار کنند و درباره‌ی آن تصمیماتی را اتخاذ کنند.
در پایان نیز سیدعلی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: از قدیم از طبیعیت‌مان به صورت سنتی استفاده کردیم و بخشی از صنایع پیشرو در استان وارد شدند که یا مطالبه نکردیم یا توان علمی نداشتیم.
احمدزاده تصریح کرد: ما سهم‌مان را از آنچه که کشور از آن بهره‌مند بود بگیریم در حالی که خودمان از آن بهره‌ای نبردیم.
وی ادامه داد: 11میلیاردمترمکعب روان‌آب در استان وجود دارد؛ اما آبی که مصرف می‌کنیم آب‌های زیرزمینی یا چاه است.
احمدزاده اظهار داشت: ما از سدهای استان بهره نداریم، چم‌شیر،مارون و کوثر3سد بزرگی هستند که برای استان‌های دیگر است و ما سهم اندکی داریم.
استاندارگفت: سدخرسان آب شرین آن برای استان‌های دیگه بود درحالی که وقتی سد خرسان ساخته بشود باید 18روستا جابه‌جا شوند که در حالی که جایی برای آن‌ها تعیین نشده و اینکه محل درآمد ان‌ها کجا باشد.

 

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۷
بسیجی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۴
سردار عزیز تنها راه مبارزه با این منکر آت عزل نماد اصلی تفرافکنانه این آسیبهای اجتماعی در استان مدیرکل آموزش و پرورش استان است که از روز اول انتصابش در جلسه معارفه مشهود بود تا امروز که بیش از 80نفر از بستگان و هم طایفه ای های خود و معاونینش را از یک منطقه محدود جغرافیایی و طرفدار و ستاد انتخاباتی یک نماینده هستند ، شهرستان که صد درصد در اختیار نماینده مجلس از یک طایفه ، این گوی و این میدان ، یا علی
بچه سردار
|
Germany
|
۰۹:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۴
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۴
اگر سردار عزیز بر اساس یک اقدام انقلابی مدیرکل آموزش و پرورش را که نماد طایفه گرایی محض است و بر اساس دیکته های نماینده ی ضعیف فعلی آموزش و پرورش را از یکی دو فامیل پر کرده است،عزل شود،همه چیز به حالت تعادل برخواهد گشت.
از سردار عزیز انقلاب عاجزانه و ملتمسانه خواهش می کنیم فرهنگیان را نجات دهند که اگر این گونه شد، گویا خرمشهر دوباره آزاد شده است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۴
ما فرهنگیان استان و شهرستان بویراحمد از سردار دلیر اسلام می خواهیم آموزش و پرورش را از چنگ طایفه گرایی نجات دهند و این امر میسر نمی شود مگر با عزل سمبل طایفه گرایی محض یعنی عزت خواه فرصت طلب.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۵
به والله ادامه ی کار استاندار و عزت خواه مدیرکل اموزش و پرورش خیانت به خون شهیدان است.
آموزش و پرورش را از افراد یک طایفه و یک خرده طایفه پر کرده است،برای برگرداندن مدار اموزش و پرورش به ریل عدالت باید عزت خواه فوری و آنی برکنار شود.
اگر سردار بزرگ اسلام با هماهنگی با مسئولین مربوطه مدیرکل آموزش و پرورش را که نماد خویشاوند سالاری نماینده است،عزل کنند،دعای خیر فرهنگیان را پشت سر خود خواهند داشت.
سجادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۱
واقعا استان ما بی صاحب است و اداره کل آموزش و پرورش ملک مطلق و خانوادگی و طایفه ای و منطقه ای خاص شده ، و هیچ مرجعی و هم در استان پیگیری نمی کند
فلاح
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۱
سردار واستاندار ترتروک من گهپلتون نیست با این مدیرانی که اختیاری یا اجباری دراستا کاشتید
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین
آخرین اخبار