تاریخ انتشار:۲۳:۱۶ - ۲۳ اسفند ۱۴۰۱
عصر دنا: فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه وبویراحمد گفت: با توجه به چهارشنبه آخر سال اکیپ‌های گشت و مراقبت یگان حفاظت از منابع طبیعی کهگیلویه وبویراحمد آمادگی لازم به منظور جلوگیری از هرگونه آتش‌سوزی و تخریب جنگل‌ها و مراتع را در این منطقه دارد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

 فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه وبویراحمد گفت: با توجه به چهارشنبه آخر سال اکیپ های گشت و مراقبت یگان حفاظت از منابع طبیعی کهگیلویه وبویراحمد آمادگی لازم به منظور جلوگیری از هرگونه آتش‌سوزی و تخریب جنگل‌ها و مراتع را در این منطقه دارد.

سرهنگ جانی نسب با بیان این مطلب که با متخلفین و متجاوزین به عرصه های ملی قاطعانه برخورد قانونی خواهد شد افزود: تیم های گشتی و تخصصی اطفاء حریق عرصه های منابع طبیعی در مناطق حساس شهرستان های استان کهگیلویه وبویراحمد مستقر هستند تا ضمن جلوگیری از آتش سوزی جنگل ها و مراتع، سریعا نسبت به اطفای حریق های احتمالی اقدام کنند.

فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه وبویراحمد اظهار کرد: این فرماندهی از طریق شماره تماس ۱۳۹ و ۱۵۰۴ (کد امداد جنگل و مرتع) همواره آماده دریافت گزارش ها و اخبار مردم در زمینه آتش‌ سوزی، تخریب و تصرف اراضی ملی، قاچاق چوب، گیاهان دارویی زغال و ... است.

انتهای پیام/

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.