تاریخ انتشار:۱۲:۲۵ - ۲۲ اسفند ۱۴۰۱
عصر دنا: برنامه‌ریزی انجام‌‌شده در چند ماهه گذشته، قیمت مرغ گرم و گوشت قرمز در کهگیلویه و بویراحمد روند کاهشی دارد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

سیدعلی معتمدی‌پور، رئیس سازمان جهاد کشاورزی این استان عنوان کرد: هم‌اکنون به طور متوسط روزانه ۴۰ تن مرغ منجمد در بازارهای استان توزیع می‌شود.
معتمدی‌پور با بیان اینکه توزیع بیش از دو هزار تن مرغ گرم از ۱۵ اسفند تا ۱۵ فروردین در استان آغاز شده است افزود: مرغ منجمد نیز به عنوان مرغ تنظیم بازاری بسته به مقدار مورد نیاز در استان توزیع می شود تا قیمت به تعادل اقتصادی برسد.
وی بیان کرد: طرح توزیع تنظیم بازار باعث می شود دلالانی که می خواهند در بازار اختلال ایجاد کنند، به نتیجه نرسند.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی این استان گفت: هم اینک هیچ گونه مشکلی در توزیع مرغ منجمد و گرم وجود ندارد و تدابیر لازم اندیشیده شده است.
بر اساس سرانه تولید مصرف ۲۸ کیلوگرم در سال ۱۶ هزار و ۵۰۰ کیلوگرم تولید گوشت صنعتی در استان است که تنها ۷۵ درصد نیاز مردم تامین می شود.
میزان مصرف مرغ در کهگیلویه و بویراحمد حدود ۵۸ تن مرغ گرم روزانه، یک هزار و ۷۵۰ تن مرغ ماهانه و سالانه حدود یک هزار تن است.

انتهای پیام/

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.