تاریخ انتشار:۰۹:۲۷ - ۲۲ اسفند ۱۴۰۱
نمایشگاه یا سمساری؟
عصر دنا: به گفته مدیر کل تعزیرات حکومت نظارت‌ بر اجناس نمایشگاه بهاره یاسوج به خوبی انجام نشده و غرفه داران اجناس درجه سه و دو را به جای درجه یک به مردم عرضه می‌کنند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

عصردنا:نمایشگاه بهاره با هدف بالا رفتن قدرت خرید مردم در یاسوج راه اندازی شد اما آن روی سکه چیز دیگری است.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان با اشاره به اینکه این نمایشگاه نتواسته به مردم کمک کند گفت: متاسفانه در حالی که متولیان این نمایشگاه از پایین بودن قیمت اجناس نمایشگاه نسبت به بازار صحبت کردند، اما بازدید بازرسان همه، حکایت از گران بودن اجناس تا ۳۰ درصد نسبت به بازار حکایت می‌کند.

لقمانی افزود: غرفه داران با ارایه نکردن فاکتور‌ها ودرج نکردن قیمت‌ها در این نمایشگاه گران فروشی کردند که با متخلفان برخورد شد.

وی از ادامه بازرسی‌ها و برخورد با مختلفان و اصناف بی انصاف خبر داد و اضافه کرد: کیفیت اجناس در این نمایشگاه هم مطلوب نیست.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان افزود: متاسفانه نظارت‌ها بر اجناس به خوبی انجام نشده و غرفه داران اجناس درجه سه و دو را به جای درجه یک به مردم عرضه می‌کنند.

لقمانی همچنین با انتقاد از قیمت گذاری اتاق اصناف برای برخی اجناس در غرفه‌های این نمایشگاه گفت: متاسفانه اتاق اصناف خودسرانه از هر غرفه دار ۵ میلیون تومان دریافت کرده که این خود عاملی برای گرانی اجناس در این غرفه‌ها است.

 
انتهای پیام/
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین