تاریخ انتشار:۲۲:۲۳ - ۱۱ اسفند ۱۴۰۱
عصر دنا: مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به نقش زنان در جنگ هشت سال دفاع مقدس، گفت: کتاب نقش زنان استان در دوران دفاع مقدس تدوین می‌شود.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

«عاطفه‌السادات مدبرنژاد» امروز در نشست کمیته زنان و دفاع مقدس اظهار داشت: زنان دوشادوش رزمندگان در دفاع از انقلاب اسلامی در میدان نبرد حضور داشتند و آن دسته از بانوانی که در جنگ نبودند در سایر عرصه‌ها نقش‌آفرینی می‌کردند.

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: نقش زنانی که همسران و فرزندان خود را آماده حضور در جنگ می‌کردند کمتر از کسانی که در میدان نبرد حضور داشتند نبوده است.

مدبرنژاد با اشاره به اینکه اقدامات خوبی در زمینه حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به خصوص در حوزه زنان با همکاری امور بانوان دستگاه‌های اجرایی انجام شده است، افزود: امسال دهمین جشنواره اسوه های صبر و استقامت را در شهرستان گچساران داشتیم که به امید خدا این جشنواره هر سال در یکی از شهرستان‌های استان برگزار خواهد شد.

وی از تدوین کتاب نقش زنان کهگیلویه و بویراحمد در دفاع مقدس خبر داد و ابراز کرد: دستگاه‌های اجرایی از جمله فرهنگ و ارشاد اسلامی، حوزه هنری، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، آموزش و پرورش و بسیج جامعه زنان و دانشگاه‌ها زنان نویسنده خود را به دفتر دبیرخانه معرفی کنند.

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه بانک اطلاعاتی از زنان نویسنده دفاع مقدس استان تشکیل خواهد شد، گفت: بنیاد شهید آمار و مشخصات زنان شهیده، همسران و دختران، خواهران و مادران شهدا و زنان و دختران جانباز را در اختیار دبیرخانه قرار دهد.

انتهای پیام/

 

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.