کد خبر: ۱۹۶۲۷
تاریخ انتشار:۱۴:۴۳ - ۲۸ بهمن ۱۴۰۱
معاون عملیات هوانیروز ارتش:
عصر دنا: امیر سرتیپ دوم علیفام گفت: بالگردهای پایگاه چهارم هوانیروز اصفهان در حال امدادرسانی با ارسال موادغذایی و وسایل گرمایشی به مردم استان‌های اصفهان، کهگیلویه و بویر احمد و چهارمحال بختیاری تا لحظه آخر بحران هستند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

امیر سرتیپ دوم علیفام، معاون عملیات هوانیروز ارتش با اشاره به اجرای طرح‌های مردم‌یاری ارتش با توجه به بارش‌های بی‌سابقه در سطح کشور گفت: پایگاه چهارم هوانیروز اصفهان به محض ابلاغ دستورات از سلسله مراتب فرماندهی نیروی زمینی ارتش و با توجه به اعلام نیاز ستاد بحران کشور، شروع به خدمت‌رسانی بی‌سابقه‌ای به مردم استان‌های اصفهان، کهگلویه و بویر احمد و چهارمحال بختیاری کرده است‌.

وی با اشاره به استقرار کارکنان ولایی هوانیروز از همان لحظات اول بارش برای امدادرسانی به مردم اظهار داشت: هوانیروز ارتش در همه بحران‌ها، اولین یگانی بوده که در صحنه حاضر شده و امدادرسانی را شروع کرده است و این بار نیز با تمام توان با استعانت از خداوند متعال و در رکاب ولایت، به یاری مردم شتافته است.

معاون عملیات هوانیروز ارتش عنوان کرد: در حال حاضر با دو فروند بالگرد ۲۱۴ و دو فروند بالگرد شنوک در استان‌های اصفهان، کهگلویه و بویر احمد و چهارمحال بختیاری در حال امدادرسانی با تحویل اقلام غذایی، گرمایشی و بهداشتی به مردم شریف این استان‌ها هستیم.

امیر سرتیپ دوم علیفام در پایان خاطرنشان کرد: هوانیروز همیشه قهرمان با عمل به شعار ارتش فدای ملت همواره در جهت کمک به مردم اقدام کرده است و این بار نیز با تمام توان و تا لحظه آخر رفع بحران، در کنار مردم خواهد ماند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.