تاریخ انتشار:۱۱:۴۳ - ۲۷ بهمن ۱۴۰۱
در ششمین جشنواره رسانه ای ابوذر
عصر دنا: رئیس اداره روبط عمومی و اطلاع رسانی آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد در ششمین جشنواره رسانه ای ابوذر عنوان روابط عمومی برتر استان را کسب کرد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

 آیین اختتامیه ششمین جشنواره رسانه ای ابوذر به همت سازمان بسیج رسانه سپاه فتح در تالار امام خمینی (ره) صدا و سیمای مرکز استان با حضور استاندار ، مدیرکل صدا وسیما ، مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی ، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و سایر مسئولان وخبرنگاران برگزار شد.

در این آیین از سید ولی موسوی رئیس اداره اطلاع رسانی و روبط عمومی آموزش وپرورش استان کهگیلویه و بویراحمد به عنوان روابط عمومی برتر استان که در نظرسنجی از خبرنگاران و اصحاب رسانه برگزیده شده بود تجلیل شد.
در ششمین جشنواره رسانه ای ابوذر ۸۰۰ اثر در محور های مختلف به دبیرخانه جشنواره ابوذر کهگیلویه و بویراحمد در سال ۱۴۰۱ ارسال شده بود که پس از داوری این آثار نفرات برتر در بخش‌های مختلف معرفی و همچنین ۳ روابط عمومی‌ برتر از نگاه رسانه‌های استان نیز انتخاب و معرفی شدند.
سید ولی موسوی رئیس اداره اطلاع رسانی و روبط عمومی آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد در حاشیه اختتامیه جشنواره ابوذر با تشکر از حسن نیت خبرنگاران و اصحاب رسانه استان گفت: تعامل با اصحاب رسانه را در آموزش وپرورش یک اصل می دانیم و از ظرفیت آنان برای تعالی وپیشبرد اهداف و ماموریت های آموزش و پرورش استفاده خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه در راستای توسعه و تقویت ارتباطات نقش روابط عمومی ها بسیار مهم و تاثیر گذار است گفت: روابط عمومی‌ و رسانه مهم ترین رکن تعلیم و تربیت هستند لذا تلاش می کنیم با هم افزایی در برابر هجمه های مختلف بایستیم.

موسوی گفت: مدل اطلاع رسانی در آموزش و پرورش تغییر کرد و با تشکیل شورای اطلاع رسانی در آموزش و پرورش استان و شهرستانها و مناطق فصل نوینی از تعامل با رسانه ها آغاز شده که می تواند الگویی برای سایر نهادها و دستگاهها باشد.

وی تاکید کرد: رسانه ها نه تنها تهدید برای تعلیم و تربیت نیستند بلکه ظرفیت بسیارخوبی برای ایفای نقش نظارتی جامعه بر عملکرد آموزش و پرورش هستند.

رئیس اداره اطلاع رسانی و روبط عمومی آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه رسانه ها در کهگیلویه وبویراحمد دلبسته به نظام و انقلاب هستند و در جنگ رسانه ای دشمن باید تقویت شوند گفت: امروز ایران قوی نیازمند یک جبهه رسانه قوی در مقابل هجمه ها و توطئه‌های مختلف استکبار جهانی است.

وی، اهمیت رسانه‌ها در عصر دانایی و آگاهی را مهم و تاثیر گذار دانست و گفت: رسانه ها در قبال آینده کشور مسئول هستند در فرآیند توسعه نقش کلیدی دارند و می‌توانند عامل تغییر به مطلوب باشند

موسوی، ضمن تبریک به منتخبین ششمین جشنواره رسانه ای ابوذر اظهار امیدواری کرد: با وحدت، همدلی و هم افزایی بیشتر می توانیم در تولید فرهنگ،اخلاق و ادب در جامعه الگو باشیم.

انتهای پیام/

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.