تاریخ انتشار:۲۲:۵۰ - ۱۵ بهمن ۱۴۰۱
عصر دنا: خانم و آقای نخبه گچسارانی دو مدال نقره جهانی مسابقات بین المللی مخترعان را در کشورهای تایوان و فرانسه کسب کردند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

سجاد خدایاری دانش آموخته کارشناسی ارشد مهندسی شیمی و فریبا گرجی زاده کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی هر دو عضو بنیاد ملی نخبگان کشور، عضو سازمان استعدادهای درخشان، عضو سازمان بین المللی مخترعان و عضو سازمان بین المللی دانشگاهیان هستند.
این مسابقات با حضور مخترعان برجسته کشورهای آمریکایی، اروپایی و آسیایی در کشور فرانسه و تایوان برگزار شد.
دو جوان کهگیلویه و بویراحمدی موفق شدند در مسابقات بین المللی PRIX-EIFFEL ۲۰۲۲ فرانسه "دستگاه کاهنده انسداد چک" به منظور جلوگیری از مسدود شدن تزریق گاز که مشابه خارجی ندارد و در صنعت نفت کاربرد دارد را تولید و عرضه کنند.
جلوگیری از هدر روی گاز و آلودگی‌های زیست محیطی و صرفه جویی میلیاردی و نیروی انسانی از مزایای این اختراع است.

همچنین این دو جوان توانستند در مسابقات بین المللی اختراع و طراحی کائوسیونگ (KIDE ۲۰۲۲) کشور تایوان "پکیج تصفیه هوا با قابلیت حذف آلودگی‌ و میکروب موجود در محیط‌های سرپوشیده صنعتی و غیر صنعتی" را طراحی کنند و به مدال‌ جهانی دست یابند.

این مسابقات توسط سازمان بین المللی مالکیت معنوی مخترعین در سال ۲۰۲۲ برگزار شد

خانم گرجی زاده و آقای خدایاری پیش از این در سطح ملی نیز موفق به کسب ایده‌های برتر در مسابقات استارت آپی " فرآورده‌ها و ارزش افزایی بلوط " و " بهینه سازی مشعل‌های هوایی تاسیسات گاز و پساب واحد‌های نمک زدایی صنعت نفت شده اند.


انتهای پیام/

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین
آخرین اخبار