تاریخ انتشار:۲۳:۵۴ - ۰۶ بهمن ۱۴۰۱
عصر دنا: نخستین پارک دوستدار کودک کهگیلویه و بویراحمد در شهر دوگنبدان احداث می شود.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

 مدیرکل دفتر امور شهری و شورا‌های استانداری کهگیلویه و بویراحمد صبح امروز در بازدیدی با حضور نماینده سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها کشور و جمعی از مسئولان استانی از سایت محل احداث پارک دوستدار کودک واقع در شهر دوگنبدان گفت: نخستین پارک دوستدار کودک استان کهگیلویه و بویراحمد با هدف آموزش کودکان در شهر دوگنبدان در محدوده جاده پازنان جنب نمایندگی ایران خودرو احداث می‌شود.
فرزاد بابکان پور هدف از اجرای این طرح را ایجاد نشاط و شادی در بین کودکان دانست و افزود: توسعه و گسترش بوستان‌های دوستدار کودک می‌تواند با فراهم آوردن فضای باز مشترک برای مادر و کودک در تقویت رابطه خانواده و فرزند نقش مهمی داشته باشد.
بابکان‌پور بیان کرد: ضمن دعوت از بازرس ویژه سازمان برای بازدید از منطقه مورد نظر و انجام جلساتی در این خصوص انتظار داریم مجموعه شورای اسلامی شهر و شهرداری دوگنبدان در کمترین زمان ممکن و با انگیزه کامل پیگیری‌ها و مقدمات لازم برای آغاز این پروژه مهم را انجام دهند.
وی با بیان اینکه بیش از ۵ هکتار زمین برای اجرای احداث پارک دوستدار کودک شهر دوگنبدان تخصص یافت، افزود: شهرداری باید در اسرع وقت نسبت به تسطیح و آماده سازی زمین اقدام نماید.
بابکان‌پور ادامه داد: شهرداری نیز موظف شده ارائه اسناد مالکیت مربوطه و برنامه زمان بندی را برای انعکاس به سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور به دفتر امور شهر ارسال کند.
وی تاکید کرد: در مراحل بعدی افزایش و توسعه بوستان‌های دوستدار کودک را برای تمام شهر‌های استان در دستور کار داریم .
نماینده سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور ضمن تاکید بر اهمیت اجرای این پروژه برای کودکان، گفت: بوستان‌های دوستدار کودک جز پروژه‌های زیرساختی توسعه‌ای هستند که با اجرای اصولی درآمد پایدار را در بلندمدت برای شهرداری‌ها به دنبال دارند.
موسی پژوهان افزود: توسعه بوستان‌های دوستدار کودک در کشور به عنوان یکی از برنامه‌های تدوین کمیته ملی شهر دوستدار کودک از سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های وزارت کشور و اداره کل توسعه گردشگری وزارت میراث فرهنگی و گردشگری در دستور کار قرار دارد.
وی با توجه به عدم توانایی مالی برخی شهرداری‌ها خواستار فراهم کردن هر چه سریعتر مقدمات کار برای واگذاری طرح در کمیته مربوطه به بخش خصوصی شدند.

انتهای پیام/

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.