تاریخ انتشار:۱۱:۲۰ - ۱۶ دی ۱۴۰۱
عصر دنا: به همت باشگاه نوجوانان تحول و قرارگاه مردمی تحول مادوان و بلهزار، حسین یکتا با نوجوانان مادوان و بلهزار در دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج دیدار و به گفت‌و‌گو پرداختند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

حاج حسین یکتا درجمع نوجوانان شورای تحول گفت: نباید کارها را مخصوص آدم‌های بزرگ بدانیم شما نوجوانان با دل و قلب پاکی که دارید بهتر می‌توانید کار کنید.
حسین یکتا اظهارداشت: هرگز خود را دست‌کم نگیرید امام خمینی(ره) از شهر کوچکی به نام خمین رشد کرد.
وی با اشاره به روستایی بودن حاج قاسم بیان کرد: قاسم سلیمانی روستازاده‌ای بود که دنیا را محتول کرد؛ ما نباید خود را مستضعف بدانیم انقلاب متعلق به کوخ نشینان است نه کاخ‌نشینان.
این فعال فرهنگی با تاکید به اینکه نباید فقرمالی باعث جلوگیری از فعالیت فرهنگی شود، گفت: خیلی از کاخ‌نشینان دچار فقر فرهنگی و دینی هستند درحالی که کوخ نشینان قلّه‌نشین و بالا‌نشین هستند.
یکتا خطاب به قرارگاه شورای تحول مادوان و بلهزار که اکثر جوانان و نوجوانان هستند، گفت: باید از نظر علمی و معنوی رشد کنید و به گونه‌ای باشید که خانواده‌ها به نمره تحصیلی و رفتار و اخلاق شما مفتخر باشند.
وی ادامه داد: احترام به پدر و مادر خیلی در زندگی اثر می‌گذارد و رمز عاقبت به‌خیری در دعای پدر و مادر است.
همرزم شهیدسلیمانی در هشت سال دفاع مقدس گفت: در جنگ و جبهه ما آسایش نداشتیم اما آرامش داشتیم؛ وقتی در جنگ خمپاره میخوره نزدیک رزمندگان و پای دوتا از رزمنده‌ها قطع میشود، با اینکه پای قطع شده دیگه کارایی ندارد به شوخی به همرزمش میگوید که مواظب باش پاهات با پاهای من قاطی نشود.

یکتا در پایان با بیان اینکه هرکسی عارفتره به زن و بچه خود عاشقتره، بیان کرد: بزرگان ما همیشه با احترام با خانواده خود برخورد می‌کردند؛ نمونه آن امام خمینی(ره) که هرگز در طول زندگی به همسرشان دستور ندادند.
انتهای پیام/

 

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.