تاریخ انتشار:۱۰:۴۶ - ۱۵ دی ۱۴۰۱
عصر دنا: استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: تیمی را موظف به بررسی وضعیت صورت‌گرفته در استان کردیم تا معلوم شود که چرا فرزندان شهدا و ایثارگران جذب دستگاه‌های اجرایی نشدند و معلوم شد که انحراف در کار ایجاد شده بود.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

سید علی احمدزاده در حاشیه نشست رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به انحرافات در استخدام‌های سال‌های گذشته در استان اظهار کرد: در خصوص جذب ایثارگران و خانواده های شهدا در دولت قبل مشکلاتی در استان به وجود آمده بود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: تیمی را موظف به بررسی وضعیت صورت‌گرفته در استان کردیم تا معلوم شود که چرا فرزندان شهدا و ایثارگران جذب دستگاه‌های اجرایی نشدند و معلوم شد که انحراف در کار ایجاد شده بود.

وی ادامه داد: یک سهمیه ۲۵ درصد و یک سهمیه ۵ درصدی برای جذب داشتیم سهمیه ۲۵ درصدی برای فرزندان شهدا و جانبازان ۵۰ درصد به بالا و سهمیه ۵ درصدی برای فرزندان رزمندگانی بود که شش ماه جبهه به بالا داشتند که در دولت گذشته این سهمیه ها در استان جابجا شده بود.

استاندار گفت: انحراف به این شکل بود که ۲۵ درصد سهمیه به جای تعلق گرفتن به خانواده‌های شهدا به فرزندان کسانی تعلق گرفته بود که شش یا هفت ماه جبهه داشتند و برعکس.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان این که تصمیم گرفتیم روند جذب در استان اصلاح شود و سهمیه ها سر جای خودشان باشند گفت: البته آن عده استخدام شده‌اند و دیگر کاری نمی‌توان انجام داد.

این مسئول افزود: با توجه به حجیم شدن دولت اکنون هیچ آزمونی برای استخدام جدید نداریم هر چند تعداد ۴۵۰ نفر در استان بازنشسته می شوند و بسیاری از ادارات ما با یک یا دو نفر کار را انجام دهند و چارت سازمانی آنها خالی است اما تلاش می‌کنیم که در صورت برگزاری هرگونه آزمون نظارت صحیح صورت گیرد تا خانواده‌های ایثارگران حقشان ضایع نشود.

انتهای پیام/

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.