تاریخ انتشار:۲۳:۰۰ - ۰۸ آذر ۱۴۰۱
عصر دنا: مراسم نکوداشت هنرمند کهگیلویه و بویراحمدی شهید امید خوب با عنوان "شبی با امید حرم" با حضور جمعی از مسئولان و هنرمندان کهگیلویه و بویراحمدی در حسینیه عاشقان ثارالله شهر یاسوج برگزار شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

مراسم نکوداشت هنرمند کهگیلویه و بویراحمدی شهید امید خوب با عنوان "شبی با امید حرم" با حضور جمعی از مسئولان و هنرمندان کهگیلویه و بویراحمدی در حسینیه عاشقان ثارالله شهر یاسوج برگزار شد.

علی صابری زاده دبیر اجرایی ستاد مردمی نکوداشت هنرمند شهید امید خوب بیان داشت: این برنامه با حضور جمعی از مسئولان و هنرمندان استان کهگیلویه و بویراحمد با موضوعات هنر و شهادت، شهدای حادثه تروریستی شاهچراغ برگزار گردید.

صابری زاده گفت: تعداد ۶۰ اثر در بخش‌های گرافیک، نقاشی و خوشنویسی هنرمندان استان خلق نمودند، که این ۶۰ اثر در مدارس و دانشگاه‌های یاسوج و چندین نقطه از سطح شهر به صورت نمایشگاهی به عرصه‌ی نمایش برای عموم گذاشته می‌شود.

دبیر اجرایی ستاد مردمی نکوداشت هنرمند شهید امید خوب افزود؛ در صورت برگزاری جشنواره‌های فرهنگی و اجتماعی با موضوع شهدای شاهچراغ یا هنرمند شهید امید خوب در سطح استان یا کشور، آثار به هنرمندان تحویل داده میشود که شرکت نمایند و حائز رتبه‌های برتر گردند.

همچنین در این برنامه از خانواده محترم شهید امید خوب و خانواده محترم شهید ستار اورنگ (شهید مدافع حرم استان) و خانواده محترم شهید البرز اکرم کیش (مدافع امنیت) از پرسنل محترم ناجا استان به منظور یادبودی ماندگار، با اهدا لوح تقدیر و هدایایی تقدیر به عمل آمد.

 

برچسب ها: شهید امید خوب
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
آخرین اخبار