تاریخ انتشار:۱۵:۱۵ - ۰۹ آبان ۱۴۰۱
عصر دنا: رئیس اداره امور عشایر گچساران گفت: تاکنون بیش از ۸۰۰ منبع ذخیره آب در مناطق عشایری این شهرستان ساخته شده است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
علی عباس سعادت پور افزود: تاکنون بیش از ۸۰۰ منبع ذخیره آب در مناطق عشایری این شهرستان ساخته شده که بیش از ۲۰۰ مورد آن نیاز به مرمت دارد.
وی بیان کرد: مناطق باباکلان، دریلا، چک بزپا، آب گندی، تنک زالی، دشت گازال، دشت گل و کوه سرخ، پاکو به منبع ذخیره آب نیاز دارند.
سعادت پور گفت: اعتبار مورد نیاز برای ساخت این منابع ذخیره آب آشامیدنی عشایر بیش۲۰ میلیارد ریال است.
رئیس امور عشایر گچساران بیان کرد: بیش از ۲ هزار خانوار عشایری با جمعیتی بیش از ۱۲ هزار نفر در مناطق عشایری گچساران سکونت دارند.
وی افزود: در گچساران هزارو ۱۰۰ کیلومتر راه عشایری وجود دارد که عملیات بازگشایی ۹۰۰ کیلومتر این راه‌ها هم اکنون آغاز شده است.
رئیس اداره امور عشایر گچساران ادامه داد: بیش از ۳۰ میلیارد ریال برای بازگشایی و باز سازی و مرمت ابنیه های فنی مناطق عشایری نیاز است.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.