تاریخ انتشار:۱۷:۰۳ - ۱۴ شهريور ۱۴۰۱
عصر دنا: معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: در سال تحصیلی جدید آموزش در تمامی مقاطع به صورت حضوری است و و روابط عمومی ها در اقناع سازی افکار عمومی برای آموزش حضوری دانش آموزان نقش کلیدی دارند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد، محمد جمالی در دومین گردهمایی روابط عمومی شهرستانها و مناطق  ۱۳ گانه  استان  کهگیلویه وبویراحمد با تاکید بر نقش روابط عمومی ها گفت:روابط عمومی موتور پیشران هر اداره ای است و در آموزش و پرورش که مخاطب فراوانی دارد نقش بسزایی دارد.

وی با اشاره به کمیته های مختلف و شرح وظایف آن ها،افزود: کمیته تبلیغ،توجیه و اطلاع رسانی مهم ترین کمیته در پروژه ی مهر است زیرا که نتایج تمامی فعالیت های کمیته ها،بدون ارائه گزارش کمیته اطلاع رسانی بازخورد مطلوبی ندارد و پروژه مهر قصه  ناتمام تابستان پر کار آموزش و پرورش می شود.

جمالی با تقدیر از فعالیتهای خوب کمیته توجیه و تبلیغ  پروژه مهر در  اداره کل آموزش وپرورش استانآ عنوان کرد: انتظار می رود روابط عمومی شهرستانها و مناطق اخبار پروژه مهر را به موقع اطلاع رسانی کنند تا با آگاهی بخشی به  اولیا و دانش آموزان به استقبال مهر سال ۱۴۰۱ برویم.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد تصریح کرد: روابط عمومی ادارات آموزش و پرورش مناطق مختلف می بایست در تاریخ سی ام شهریور جشن غنچه ها و شکوفه ها را در شهرستان برگزار کنند و اقدامات لازم را در این خصوص انجام دهند.

وی گفت: هم اکنون مدارس نمادین جهت زنگ آغاز سال تحصیلی را  مشخص و برنامه ریزی های لازم انجام گیرد. 

جمالی افزود:  تمامی تلاش های ادارات در تابستان برای بازگشایی هر چه بهتر مدارس در ابتدای فصل پاییز است،لذا می بایست در روز دوم مهر ماه جشن بازگشایی مدارس با حضور مسئولین،والدین،دانش آموزان به گونه ای با شکوه برگزار گردد.

وی تصریح کرد: در سال تحصیلی جدید آموزش در تمامی مقاطع به صورت حضوری است و ممکن است بتوانیم در کنار آموزش حضوری از برنامه ی شاد نیز استفاده کنیم اما صد در صد روند آموزشی مدارس به صورت حضوری انجام خواهد شد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.