تاریخ انتشار:۲۲:۵۴ - ۰۳ مرداد ۱۴۰۱
عصر دنا: مدیرکل دفتر امور شهری و شوراها استانداری کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری المپیاد علمی و تخصصی شهرداران استان با هدف ارزیابی و سنجش توان علمی وتخصصی شهرداران وکارشناسان شهرداری های این استان خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

بابکانپور ، در حاشیه بازدید از المپیاد علمی و تخصصی شهرداری های استان اظهار کرد: یکی از وظایف اصلی اداره کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری، ارتقاء توانمندی کارکنان شهرداری‌ها و به‌خصوص شهرداران استان است .
وی ادامه داد: برای اجرایی شدن این رویداد، از ابتدای مسئولیت خودتلاش کردم که دوره های آموزشی مختلفی را برنامه‌ریزی کنم
وی اضافه کرد: المپیاد علمی و تخصصی شهرداری های استان با هدف سنجش و ارزیابی توان علمی شهرداران وکارشناسان شهرداری ها ،بسط و گسترش توانایی های علمی و شغلی شهرداران وکارشناسان، شناسایی شهرداران دارای قابلیت علمی، ایجاد زمینه رقابت علمی بین آنها و تشویق و ترغیب این عزیزان در جهت مدیریت مبتنی بر روش‌های علمی روز دنیا، امروز ۲مردادماه برگزار شد.
بابکانپور گفت: این آزمون در چهار بخش مدیریت شهری،شهرسازی،خدمات شهری و اقتصاد و سرمایه گذاری شهری برگزار شد.
وی اضافه کرد: نفرات برتر استان که موفق به کسب حداکثر نمره آزمون شوند به المپیاد علمی- تخصصی که در سطح ملی برگزار خواهد شد، اعزام می‌شوند

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.