تاریخ انتشار:۱۶:۳۳ - ۲۸ تير ۱۴۰۱
عصر دنا: در نشست کمیسوین ایمنی راه‌های کهگیلویه و بویراحمد مسائلی همچون رنج تاریخی کهگیلویه و بویراحمدی‌ها در ترمینال جنوب مطرح شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

در نشست کمیسیون ایمنی راه‌‌های استان کهگیلویه و بویراحمد موضوعات مختلفی مطرح شد در این نشست مدیر کل دفتر فنی استانداری کهگیلویه و بویراحمد نسبت به ساعت حرکت اتوبوس های یاسوج به سمت تهران انتقاد کرد و گفت چرا باید این ساعت به گونه‌ای باشد که مردم استان ما در تهران و در ساعات اولیه صبح در سرما سرگردان باشند در حالی که ساعت حرکت اتوبوس‌ها هم از یاسوج مصادف با پیک تصادفات است چرا چند شرکت مسافربری باید برای مردم تصمیم گرفته و فقط راحتی خود را در نظر بگیرند.

در این نشست همچنین نسبت به عدم نصب جدا کننده یا نیوجرسی در جاده های استان به خصوص جاده هایی که به تازگی به بهره برداری رسیده شده‌اند انتقاد شد جاده هایی که به دلیل عدم نصب نیوجرسی کشته های زیادی تاکنون گرفته است.

در نشست کمیسیون ایمنی راه‌های استان که برخی از مسئولان به خصوص مدیرکل راه و شهرسازی حضور داشت نسبت به عدم تکمیل بسیاری از امکانات در جاده ها همچون روشنایی‌ها، عدم نصب نیوجرسی و تحویل تونل‌ها انتقاد به عمل آمد راهها و جاده‌هایی که تحویل گرفته شده اما همچنان ناقص بوده و همین نواقص موجب بروز حوادث و تلفات جانی شده است.

مدیرکل دفتر فنی استانداری کهگیلویه و بویراحمد از وضعیت برگزاری چنین جلساتی به شدت انتقاد کرد که چرا ما باید به جای اتخاذ تصمیم های بزرگ در چنین کمیسیون هایی تنها به دنبال نصب نیوجرسی و یا روشنایی در تونل‌ها باشیم در برگزاری جلسات رتبه اول و دوم کشور را داشته اما در آمار تصادفات رتبه های اول کشوری را به خود اختصاص داده‌ایم.

یکی دیگر از موارد بسیار مهمی که در کمیسیون ایمنی راه‌ها مورد بحث و گفتگو قرار گرفت عدم آنتن دهی تلفن همراه در نقاط مختلفی از راه‌ها بود که معاون عمرانی از این وضعیت هم انتقاد کرد و گفت چرا باید در سه راهی مختار در جایی که جزئی از شهر یاسوج است تلفن های همراه جوابگو نباشد و پلیس با مشکل روبرو شود.

بعد از انتقاد معاون عمرانی استاندار یکی از مسئولان مرتبط با تلفن همراه در استان گزارشی ارائه کرد که نشان داد باید ماه‌‌ها و شاید سالهای آینده منتظر رفع این نقیصه در راه‌های استان بود برای مثال قول داده شد که مشکل عدم آنتن دهی در منطقه مختار طی چهار ماه آینده برطرف شود!!.

مدیرکل دفتر فنی استانداری هم خطاب به مدیران حاضر در کمیسیون ایمنی راه‌ها گفت منتظر ننشینید تا تصادفی رخ دهد آنگاه به رفع مشکل بروید بلکه باید خودتان از هم اکنون به سراغ این نقاط رفته و از تصادفات بیشتر پیشگیری کنید.

برچسب ها: ترمینال جنوب
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.