تاریخ انتشار:۱۷:۱۱ - ۰۳ خرداد ۱۴۰۱
عصر دنا: مدیر فرودگاه بین المللی شهدای یاسوج گفت: یک سوم از باند فرودگاه یاسوج به دلیل مانع زندان مرکز شهر یاسوج غیرقابل استفاده است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
 

 

عنایت انصاری فرد گفت: ۹۰۰ متر از باند سه هزار و ۲۰۰ متری فرودگاه مرکز استان به دلیل وجود زندان جلوی باند، بدون استفاده است.

او می گوید: برداشته شدن زندان مرکزی که مانع توسعه فرودگاه مرکز استان است در سفر رئیس قوه قضائیه مطرح شد.

به گفته انصاری فرد، برای اولین بار بعد از ۲۷ سال با نصب چراغ‌های مخصوص، محدودیت‌های پرواز شبانه در فرودگاه یاسوج برداشته شده و با نصب این چراغ‌ها به خلبان برای نشستن هواپیما در شیب مناسب کمک شایانی می‌شود.

مدیر فرودگاه بین المللی شهدای یاسوج میزان هزینه این عملیات را بالغ بر ۳ میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: این چراغ‌ها به دو رنگ قرمز و سفید هستند و اگر تعداد چراع قرمز افزایش پیدا کرد خلبان متوجه می شود که شیب فرود آن‌ها دچار مشکل است.

او با اشاره به هر زمان از شبانه روز که خلبان اراده کند چراغ‌ها شروع به زندانکار خواهند شد می گوید: راه اندازی ایستگاه آتش نشانی مجهز و یک ماشین برف بر، از اقداماتی است که سال قبل در فرودگاه شهدای استان راه اندازی شده است.

انصاری فرد با اشاره به اینکه دو میلیارد تومان برای ارتقا کیفیت واحد‌های اتش نشانی اختصاص داده شده است گفت: همه اقدامات لازم برای پرواز‌های بین المللی در فرودگاه شهدای یاسوج تدارک دیده شده است.

مدیر فرودگاه بین المللی شهدای یاسوج با اشاره به اینکه فرودگاه یاسوج در سال قبل میان ۵۴ فرودگاه کشور جز پنج فرودگاه برتر کشور اعلام شد می گوید: ۶۰۰ میلیون تومان از شرکت فرودگاه‌ها اعتبار جاست و هزینه فیبر نوری اختصاصی فرودگاه شده است.

انصاری فرد گفت: با توجه به اینکه پارسال مجوز فرودگاه بین المللی فرودگاه شهدای یاسوج اعلام شد برای تهیه زیرساخت‌ها ۴۵۰ میلیون تومان از شرکت فرودگاه اعتبار جذب شد و برای استقرار گمرک نهاد ریاست جمهوری و گذرنامه تمامی زیرساخت‌ها آماده شده است.

او می گوید: ۷۸۰ میلیون تومان برای تجهیزات و امکانات نهاد ریاست جمهوری و گذرنامه، لازم است که این ادارات در فرودگاه مستقر شوند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین