تاریخ انتشار:۱۵:۵۳ - ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۱
عصر دنا: ظرفیت تولید محصولات کارخانه روغن خوراکی گچساران با پیگیری مسئولان ملی و استانی ۳ برابر افزایش می‌یابد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

 استاندار در بازدید از کارخانه روغن گچساران و در گفتگوی تلفنی با ساداتی‌نژاد وزیر جهاد کشاورزی خواستار حمایت این وزارتخانه از خط تولید این کارخانه شد و گفت: در صورت تامین خوراک کارخانه، ظرفیت تولید سه برابری فراهم می‌شود و نگرانی‌ها در خصوص روغن از بین می‌رود.

سید علی احمدزاده در جلسه ویدئو کنفرانس با احمد وحیدی وزیر کشور افزود: کارخانه روغن گچساران در زمان حاضر افزون بر رفع نیاز استان کهگیلویه و بویراحمد پاسخگوی نیاز شهروندان استان‌های بوشهر، خوزستان و فارس نیز است.
وی ادامه داد: زیرساخت‌های لازم برای افزایش سه برابری محصول این کارخانه وجود دارد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: کارخانه روغن گچساران در زمان حاضر محصول مورد نیاز استان‌های فارس، بوشهر، خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد را تامین می‌کند و در صورت تامین مواد اولیه، آمادگی تولید روغن برای استان‌های اصفهان و سایر استان‌های دیگر نیز دارد.

احمد زاده با تاکید بر ذخیره ۳۲ هزار تن دانه‌های روغنی کلزا در استان، بر تامین دانه‌های روغنی وارداتی کارخانه روغن گچساران توسط وزارت جهاد کشاورزی تاکید کرد.
معاون اقتصادی استاندار نیز گفت: در این ماه که بازار با کمبود روغن مواجه بود ۳۶۰ تن روغن برای توزیع در استان اختصاص یافته است.
عسکری افزود: در همه شهر‌های استان فروشگاه‌هایی مشخص شده که روغن مورد نیاز آن‌ها به صورت مستقیم برای توزیع از کارخانه به آنان تحویل داده می‌شود.

مدیر عامل این کارخانه هم با بیان اینکه در این واحد تولیدی انواع روغن خوراکی تولید می‌شود افزود: این کارخانه روزانه ظرفیت تولید ۱۰۰ تن روغن خوراکی را دارد.
هندیجانی افزود: با ورود مواد اولیه کارخانه، به صورت شبانه روزی برای تولید روغن در حال فعالیت است تا خلاء کمبود روغن در بازار جبران شود.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.