کد خبر: ۱۸۱۴۵
تاریخ انتشار:۰۷:۵۸ - ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱
عصر دنا: شبکه الجزیره به نقل از رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد، ۱۶ اشغالگر در حملات با سلاح سرد و تیراندازی از ابتدای ماه مارس، کشته شده‌اند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

رسانه‌های رژیم موقت صهیونیستی بامداد یکشنبه آماری از اسرائیلی‌های به هلاکت رسیده طی عملیات‌های شهادت‌طلبانه چند هفته اخیر منتشر کردند.

وبگاه «تایمز اسرائیل» در خبری نوشت: «تنش‌ها بین اسرائیل و فلسطینی‌ها در هفته‌های اخیر در پی حملات مکرر در شهرهای اسرائیل که ۱۵ کشته برجای گذاشت، به شدت افزایش یافته است».

شبکه «الجزیره» نیز به نقل از رادیو و تلویزیون رژیم کودک‌کش صهیونیستی گزارش داد: «۱۶ اسرائیلی در حملات با سلاح سرد و تیراندازی از ابتدای ماه مارس، کشته شده‌اند».

همزمان پلیس رژیم موقت صهیونیستی نیز در بیانیه‌ای ادعا کرد که یکی از اعراب ساکن فلسطین اشغالی که یک وسیله نقلیه را سرقت کرده بود، افسری را زیر گرفته و هم‌اکنون حال او وخیم است. (جزئیات بیشتر)

این حادثه امنیتی در حالی است که ارتش رژیم موقت صهیونیستی بامداد شنبه از تیراندازی در نزدیکی شهرک صهیونیستی «ارئیل» در شمال کرانه باختری خبر داده بود.

این تحولات در حالی روی می‌دهد که ارتش رژیم صهیونیستی صبح پنجشنبه نیز اعلام کرد، شش گردان از نیروهای ذخیره فراخوانده شده‌اند تا در طول منطقه دیوار حائل و خط تماس با کرانه باختری جایگزین نیروهای عادی شوند.

بنا بر اعلام سخنگوی نظامی ارتش رژیم رژیم صهیونیستی این تصمیم پس از برآورد «آویو کوخاوی» رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی از وضعیت فعلی گرفته شده و نیروهای مذکور حداقل سه هفته در مناطق مذکور حضور خواند داشت.

منبع: فارس
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.