تاریخ انتشار:۱۳:۰۴ - ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱
عصر دنا: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: بانک‌ها بنیاد را در ارائه خدمات مطلوب به جامعه ایثارگری حمایت کنند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

رضا پارسیان مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران کهگیلویه وبویراحمد صبح امروز بهمراه معاون تعاون وریاست بنیاد شهرستان بویراحمدبا مدیریت شعب بانک تجارت دیدار وگفتگو کرد .
رضا پارسیان مدیرکل بیناد شهید وامور ایثارگران کهگیلویه وبویراحمددر این دیدار با قدردانی از تعامل همه جانبه و خدمات مطلوب و گسترده بانک تجارت به خانواده معزز شهداء و ایثارگران،افزود: شهداء با از خود گذشتگی، امنیت و حریت را برای ایران اسلامی به ارمغان آوردند و ما نیز باید راه شهدا را دنبال کنیم.

وی از ضرورت همکاری بانک‌ها سخن به میان آورده و گفت: بانک‌ها بنیاد را در ارائه خدمات مطلوب به جامعه ایثارگری حمایت کنند.

وی  ادامه داد: همه ما مدیون خانواده‌های شاهد و ایثارگر هستیم از این‌رو باید برای رفع مشکلات آنها همه تلاشمان را به کار گیریم.
مدیرکل بنیاد استان کهگیلویه وبویراحمد ارائه خدمات مطلوب به جامعه ایثارگری را یک وظیفه همگانی دانسته و اظهار کرد: ایثار خانواده‌های شاهد و ایثارگر آرامش و امنیت کنونی را برایمان به ارمغان آورده و حال باید به پاس این نعمت ارزشمند برای رفاه حال آنها تا جای امکان مشکلات را برطرف کنیم.
حسین آروانه مدیریت شعب بانک تجارت کهگیلویه وبویراحمد نیز در اين ديدار گفت: خانواده شهدا چشم و چراغ جامعه هستند، که زنده نگه‌داشتن یاد شهدا به فرموده رهبر معظم انقلاب کمتر از شهادت نیست و ما باید به وظایف خود در این زمینه عمل کنیم.
در این جلسه در مورد توسعه همکاریهای سازمانی،جذب وام مسکن ایثارگران ،اجرای طرح سپاس ،تجلیل از ایثارگران شااغل دربانک ، مساعدت در حل و فصل مشکلات مالی  ایثارگران، اعطاء تسهیلات مختلف به جامعه هدف، هم افزایی، بهبود شیوه های خدمت رسانی و ارتقاء جایگاه ارزشی ایثارگران بحث، تبادل نظر و چاره اندیشی صورت پذیرفت.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.