تاریخ انتشار:۱۸:۰۱ - ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۱
عصر دنا: امام جمعه دهدشت گفت: ورودی های دهدشت باید جان چند نفر را بگیرند تا مشکل حل بشود، هر هفته جان یک جوان در این قتلگاها گرفته می شود.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

حجت الاسلام و المسلمین علی وحدانی فر در خطبه‌های نماز جمعه امروز (2 اردیبهشت ماه 1401) دهدشت، با اشاره به اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم در کشور سوئد اظهار داشت: اهانت به قرآن کریم نشانه ضعف منطق غرب دربرابر اسلام است. اهانت به قرآن کریم اولین تجربه نیست، در طول تاریخ فراوان بوده است. که کشورهای غربی بارها از چنین مسائلی حمایت کردند،

حجت الاسلام وحدانی فر افزود: این گونه اقدامات بی‌منطق نشان از ضعف استیصال غرب در مقابله با موج اسلام گرایی جهان و ناشی از فقدان منطق محکم و قوی در پاسخ به منطق فاخر و قوی اسلام بوده است و این حکایت از استانداردهای دوگانه تبعیض آمیزی است که در غرب وجود دارد.
وی با اشاره به سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: سپاه پاسداران به عنوان شجره طیبه و برخاسته از نهضت اسلامی ضد استعمار و ضد استکبار از اولین اقدامات و دستاوردهای بسیار ارزشمند نظام جمهوری اسلامی است.
وی گفت: تشکیل این نهاد انقلابی و مردمی به عنوان نماد و جلوه اقتدار ملت شریف ایران در طول سال‌های پس از انقلاب اسلامی در تمامی برهه ها بوده است.
و موجب ارتقای امنیت، ثبات در کشور، منطقه و در عرصه های مختلف عزت آفرینی برای ما کرده است. در صیانت از اصول با آرمان‌های انقلاب اسلامی توانسته از توطئه ها و نقش های شیطانی نظام سلطه و صهیونیسم جهانی از جمله فتنه داعش و نقشه های شیطانی و تکفیری که در منطقه وجود وجود داشت همه را خنثی کند.
وی با اشاره به افزایش قیمت ها و علل و عوامل آن اظهار داشت: برخی ها ناجوانمردانه در این فضای بی در و پیکر مجازی هر چیزی را به دلخواه خود نسبت می‌دهند به برخی از مسئولان کشور، دور از انصاف است که همه چالش های اقتصادی یک دهه گذشته را گردن دولت سیزدهم بگذاریم، نباید انتظار داشته باشیم که ظرف شش ماه مشکلات ۸ ساله گذشته رفع شود.
وحدانی فر خواستار حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس شد و افزود: با حضور خود در راهپیمایی روز جهانی قدس نشان خواهیم داد که ما دست از آرمان‌های انقلاب بر نخواهیم داشت.
وی با اشاره به وضعیت خرابی ورودی های شهر دهدشت گفت: چرا برخی از این ورودی ها در سال‌های گذشته در ردیف بودجه قرار نگرفته است؟این ورودی ها باید جان چند نفر را بگیرند تا مشکل حل بشود، این جاده ها تبدیل شده به رد خون در ورودی های دهدشت، هر هفته جان یک جوان در این قتلگاه ها گرفته می شود. این باید ساماندهی بشود، از دادستان محترم شهرستان تقاضا داریم که به عنوان مدعی العموم ورود پیدا کند.
وی افزود: دست این پیمانکاران زالو صفت که کار را تحویل میگیرند و بعد کار ها را رها میکنند را کوتاه کنید ، فلسفه کار پیمانکاری در استان ما بد تعریف شده است. دست پیمانکاران زالو صفت را از راهها و پروژه‌های این استان را قطع کنید.
 وی در ادامه افزود: تقاضا داریم از استاندار کهگیلویه و بویراحمد، بخشی از اعتبارات سفر ریاست جمهوری برای ورودی های شهرستان کهگیلویه اختصاص بدهند.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین